Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب فردیس از آزادسازی سه هزار متر مربع از اراضی با تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز خبر داد. تاریخ انتشار: 06:33 - 07 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۵۷۸ حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از آزادسازی سه هزار متر مربع از اراضی با تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: در محدود شهر، بدون اخذ مجوز از شهرداری ساخت و ساز‌هایی انجام شده بود که این ساخت و ساز‌های غیرمجاز با ورود دستگاه قضایی تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب فردیس خاطرنشان کرد: این ساخت و ساز‌ها شامل دیوارکشی بود که در راستای تخریب‌های صورت گرفته سه هزار متر مربع از اراضی مذکور آزادسازی شد.

وی در پایان بیان کرد: هر گونه تصرف غیرمجاز اراضی و منابع طبیعی با واکنش قاطعانه دادستانی مواجه خواهد شد.         بیشتر بخوانید:   رفع تصرف از ۳۶۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در حاجی آباد هرمزگان   اجرای ۲۴ مورد حکم قلع و قمع بنای غیرمجاز/ ۱۲۰ بنای غیرمجاز شناسایی شد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادستان فردیس دیوارکشی تصرف اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»