Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مرد به ماموران گفت:من، همسر و دخترم در کارگاهی در شهرک صنعتی در حاشیه تهران ساکن هستیم و همان جا کار می‌کنیم. دیروز دخترم به مدرسه رفته بود، اما خیلی دیر به خانه برگشت. من که نگران او شده بودم به دنبالش رفتم و او را در نزدیکی شهرک صنعتی پیدا کردم که حالی آشفته داشت.

لیلا گریه می‌کرد که او را به خانه برگرداندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخترم به مادرش گفته در دام یک پسر به نام امیر گرفتار شده است. با این شکایت دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان اعلام کردند وی تحت آزار و اذیت قرار گرفته است. با اطلاعاتی که دختر ۱۴ ساله به پلیس داد امیر ۲۷ ساله که در کارگاهی در همان حوالی کار می‌کرد ردیابی و بازداشت شد و جرمش را گردن گرفت. با بازداشت پسر شیطان صفت دختر نوجوان اظهارات تازه‌ای را مطرح کرد. وی گفت: یک ماه قبل از این ماجرا در حال بازگشت از مدرسه به خانه بودم که امیر راهم را سد کرد. چون اطراف خانه مان بیابان است، او با تهدید چاقو مرا به خانه اش در همان حوالی برد و آزارم داد و تهدید کرده بود در این باره با کسی حرفی نزنم.

من هم از ترسم سکوت کردم. چند هفته از این ماجرا گذشت تا این که بار دیگر در راه بازگشت از مدرسه امیر را دیدم. می‌خواستم فرار کنم، اما او مرا گرفت، چشمانم را بست و با چاقو بار دیگر من را به خانه اش برد و آزارم داد. آن جا پسرخاله او به نام اسماعیل سررسید و سیلی به صورتم زد. او هم قصد داشت مرا آزار دهد که توانستم از دستش فرار کنم. با اظهارات جدید این دختر، اسماعیل نیز ردیابی و بازداشت شد.

در دادگاه
بدین ترتیب آن‌ها دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه دختر‌نوجوان برای متهمان اشد مجازات خواست. سپس امیر اتهام آزار دختر نوجوان را انکار کرد و گفت:من بی گناهم و لیلا را آزار نداده‌ام.

من و پسرخاله ام در یک کارگاه با هم کار می‌کردیم، اما صاحبکارم از کار من راضی بود و به من اضافه حقوق می‌داد. پسرخاله ام از این موضوع ناراحت شده و کینه مرا به دل گرفته بود. به همین دلیل با این دختر توطئه کرده است تا از من انتقام بگیرد. وی دختر نوجوان را اجیر کرده تا علیه من شکایت کند. من او را آزار نداده ام. سپس اسماعیل به دفاع پرداخت و گفت:من آن روز به خانه پسر خاله ام رفتم و با دخترنوجوان روبه رو شدم که گریه می‌کرد. آن جا بود که فهمیدم پسرخاله ام او را اذیت کرده است. من به دختر نوجوان سیلی زدم و از او خواستم تا به خانه اش برگردد.

من قصد آزار او را نداشتم و بی گناه بازداشت شده ام. در این میان مادر لیلا برخاست و با اشاره به اسماعیل گفت: این پسر بار‌ها با خانه ما تماس گرفته و ما را تهدید کرده تا از شکایتمان صرف نظر کنیم. او قصد آزار دخترم را داشته است. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دام شیطانی دختر جوان تجاوز تهران پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را به قتل رساند!
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد
  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد | کشف فیلم‌های خشن و جنایی در موبایل دختربچه قاتل
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!
  • سرنوشت کودک ۶ ساله فیازمانی مرگ بود
  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند