Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@12:52:27 GMT

پل عابرپیاده یا دالان مرگ!/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۵۰۹۳

پل عابرپیاده یا دالان مرگ!/ تصاویر

هرچند که پل های عابر پیاده، وسیله ای مهم برای حفظ جان مردم از تصادف های جاده ای است ولی این روزها هوایی هایی در بندرعباس وجود دارد که تهدید جدی برای جان شهروندان محسوب می شود و مردم عبور از عرض خیابان را به عبور از پل ها ترجیح می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز مدت های  زیادی است که همه جا در مورد تجهیز پل های عابر پیاده به پله برقی هشدار می دهند اما مسئولان شهری نه تنها این مسئله را جدی نمی گیرند بلکه به فکر رفع فرسودگی معدود پل های هوایی هم نبوده و این بی توجهی عواقبی همچون عبور عابرین از عرض خیابان ها و خطر مرگ آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل گسترش تمرکز جمعیت در شهرها و رشد شتابان صنعتی شدن، ازدحام فراوانی در فعالیت ها و اختلال حرکت سواره و پیاده به ویژه در مراکز شهرهای بزرگ ایجاد شد و برنامه ریزان و مسولان امور شهری را به چاره جویی جهت جداسازی مسیرهای عابران پیاده از اتومبیل ها وادار کرد.

مسئولان شهرداری متعقد هستند وظیفه آنها احداث پل های هوایی برای حفظ جان عابران پیاده است اما این روز ها در شهر بندرعباس نه تنها پل ها حافظ جان عابران نبوده بلکه مواجه شدن با معتادین ، مواد فروش ها ، سارقان و از همه مهمتر استاندارد نبودن پل ها برای عبور رو برو هستیم.

در شهر های پر جمعیت و دارای ترافیک با حجم بالا باید به عابرین پیاده توجه ویژه شود، بندر عباس یک شهر با جمعیت بالا اما پل های غیر استاندارد وخطر ناک که عابرین عبور از عرض خیابان را به عبور از پل های عابر پیاده ترجیح می دهند.

گلایه شهروندان بندر عباس از پل های عابر پیاده

خانم حاتمی شهروند بندرعباسی در خصوص نا امن بودن پل های عابر پیاده گفت: پل هایی که در تمامی سطح شهر هستند امنیتی نداشته که هیچ بلکه بیشتر اوقات با خطراتی همچون پرت شدن از پل و لرزیدن بیش از حد مواجه هستیم که عبور از جاده را بر پل ها ترجیح می دهیم.

حاتمی ادامه داد: بیشتر این پل ها جنبه تبلیغاتی شرکت ها هستند و پوشاندن بیش از حد پل ها با تبلیغات کار  را برای معتادان و سارقان راحت کرده که در این صورت همه عابرین ترجیح می دهند پیاده عبور کنند ،برای مثال همین پل که رو بروی ورودی امام زاده سید مظفر علیه السلام است ماه هاست که تخریب شده و مسئولان هیچ تدبیری برای آن ندارند.

شهروند بندر عباسی خاطر نشان کرد: شهرداری باید برای مکان های پر رفت و آمد شهر پل هایی با پله برقی و امنیت و روشنایی درست نصب کند که ما عابرین پیاده و حتی فرزندانمان با خیالی آسوده از پل ها عبور کنیم نه اینکه با ترس عبور از پل ها خود را با خطری جدی تر که عبور از عرض خیابان است مواجه کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار

ویدئویی از لحظات دلهره‌آور خوابیدن یک سگ روی ریل قطار هنگام عبور قطار را مشاهده می‌کنید.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا