Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز یک کنفرانس خبری بسیار مهم در خصوص جزئیات عملیات نصر من الله برگزار خواهد کرد.

قرار است این کنفرانس طی امروز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی برگزار شود. در این کنفرانس تصاویر اسیران متجاوز و غنایم به دست آمده به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یحیی سریع روز گذشته از عملیات پیروزمندانه «نصر من الله» در محور نجران خبر داده و گفته بود: عملیات نصر من الله در نجران را انجام دادیم و تعدادی از نظامیان سعودی را به اسارت درآوردیم.

وی افزود: عملیات نظامی «نصر من الله» یکی از بزرگترین عملیاتهای نظامی از آغاز جنگ، ضد سعودی ها محسوب می شود. در جریان این عملیات سه تیپ دشمن به طور کامل نابود شد و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از دشمن به غنیمت گرفته شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: پس از به اسارت درآمدن شمار زیادی از نیروهای دشمن، نیروهای ما در راستای تامین امنیت و حفاظت اسیران از حملات دشمن اقدام کردند زیرا دشمن به دنبال هدف قرار دادن آنها بود. ما به خانواده های اسیران دشمن اطمینان می دهیم که ما اقدامات لازم را برای حمایت از آنها به عمل خواهیم آورد.

کد خبر 4731500

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن جنگ 2015 یمن یحیی سریع ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران رژیم صهیونیستی سوریه شرکت نفت آرامکو عربستان عراق فلسطین ترکیه روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، نیروهای مقاومت فلسطین در برابر تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی علیه شهر رفح بی تفاوت نبوده و برای توقف نظامیان صهیونیست وارد عمل شدند.

بر اساس این گزارش، گردان‌های قسام اعلام کردند که عناصر دشمن صهیونیستی را در شرق گذرگاه رفح هدف قرار دادند.

در این عملیات با شلیک خمپاره‌های سنگین مواضع دشمن صهیونیستی در شرق گذرگاه رفح هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • روایت ژنرال صهیونیست از استراتژی یحیی السنوار