Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار ی مهر، معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی اظهار داشت: نشست رسانه ای نقش وحدت در پیروزی های دفاع مقدس و جبهه مقاومت با حضور پیش کسوتان عرصه جهاد و شهادت اهل سنت و تشیع در تهران برگزار می‌شود.

مهدی صفی‌یاری معاون فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهارداشت: این نشست روز سه‌شنبه برابر با ۹ مهر ماه جاری در محل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست پیش کسوتان و فرهیختگان عرصه جهاد از اهل سنت و تشیع به نقش وحدت ملی و انسجام اسلامی در پیروزهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین پیروزهای جبهه مقاومت اشاره خواهند داشت. 

صفی‌یاری بیان داشت: سخنرانان این نشست به طرح مباحثی در مورد نقش علما و روحانیت در دفاع مقدس و مقابله با قائله های اول انقلاب، همدلی و همراهی اهل سنت و تشیع در جنگ تحمیلی، حضور استراتژیک جمهوری اسلامی در منطقه با نگاه به بیانیه گام دوم و همچنین نقش روحانیت در روشنگری جامعه و مواجهه با اندیشه های تکفیری، خواهند پرداخت.

کد خبر 4731566

منبع: مهر

کلیدواژه: اهل سنت جبهه مقاومت دفاع مقدس جنگ تحمیلی معرفی کتاب کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اربعین حسینی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عاشورا اربعین 98 مجمع عالی حکمت اسلامی فعالیت های قرآنی نشست علمی اصول فقه گام دوم انقلاب قرآن امام سجاد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت افغانستان در گفتگو با روزنامه دیلی میل بریتانیا هشدار داد که به دلیل خلا ناشی از خروج آمریکا از افغانستان، احتمال حمله گروه‌های تروریستی از خاک این کشور به آمریکا و اروپا بسیار زیاد است.   به گزارش یورو نیوز؛احمد مسعود گفته همان رقابت خشمگینانه‌ای که در ماجرای ۱۱ سپتامبر مشاهده شد، امروز نیز در میان گروه‌های تروریستی وجود دارد.   رهبر جبهه مقاومت ملی گفت مردم افغانستان احساس ناامیدی می‌‌کنند وغرب را به چشم «منافق» می‌نگرند، زیرا در برابر «حکومتی وحشی» به حال خود رها شده‌اند. احمد مسعود گفت نیروهای خارجی که سال‌ها در مورد ضرورت دموکراسی تبلیغ می‌کردند، مردم را به دست رژیمی سپردند که مانع رفتن دختران به مکتب (مدرسه) شده‌اند.   او با یادآوری این که جبهه مقاومت اکنون تنها نیرویی است که در برابر طالبان مقاومت می‌کند، تصریح کرد که رئیس جمهوری آمریکا باید در سیاست خود درباره افغانستان تجدید نظر کند چون ممکن است این سیاست عواقب بزرگی در پی داشته باشد.   طالبان حضور گروه‌های ترویستی دیگر در افغانستان را انکار کرده و می‌گویند به هیچ گروهی اجازه نمی‌دهند از خاک این کشور علیه دیگر کشورها استفاده کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد