Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: داریوش ارجمند بازیگر سریال «ستایش» گفت: این سریال علی رغم تصور برخی در جامعه ضد زن نیست.

داریوش ارجمند گفت: بسیاری از افراد می‌گویند این سریال ضد زن است، اما چنین چیزی نیست این موارد از اطلاعات اندک است، در دنیا خانواده‌ها آرزو دارند اولین بچه آن‌ها پسر باشد چرا که می‌تواند خانواده را بعد از مرگ پدر حراست و حفاظت کند؛ دختر مال مردم است و بعد از ازدواج می‌رود و نام همسر خود را می‌گیرد، اما پسر می‌تواند خانواده، پدر، مادر، خواهر، برادر خود را حفظ کند و این روحیه در بیشتر جهان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند بیان کرد: گرچه این حرف را دین من، پیامبر من به زیبایی با رفتارشان در عمل خود کنار زده است، یعنی تمام ائمه ما از نسل دختر پیامبر هستند بنابراین دختر مهم است.

او درباره علاقه فردوس به دختر توضیح داد: برای فردوس دختر هم مهم است؛ وقتی که عروس او باردار است به او می‌گوید در اتاق تاریک نباش و در باغ ۵ هزار متری راه برو تا بچه اکسیژن بگیرد.

او ادامه داد: حشمت فردوس راهی که در این زندگی طی کرده را توضیح می‌دهد، او در کنار اخلاق‌هایی که دارد، اما جامعه و افراد جامعه را می‌شناسد به همین دلیل است که نه معتاد است، نه گردن کلفتی می‌کند چرا که به سختی به این مقام رسیده است و این سریال نشان می‌دهد چگونه برای رسیدن به هدف خود تلاش می‌کند.

او درباره دنباله دار بودن قصه سریال «ستایش»بیان کرد: قصه سریال «ستایش» دنباله دار است و به فصل سوم رسیده شاید هم قسمت چهارم آن ساخته شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: داریوش ارجمند سریال ستایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد

پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سرنوشت تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» مشخص شد فصل جدید این سریال وارد مرحله پیش تولید شده و بازیگران از مرداد مقابل دوربین خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

اخیراً هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و پیگیری رسانه‌ها درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد اما در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

مدتی قبل نیز هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳؛ اخیراً نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» در گفت‌وگویی گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟ آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

منبع: فارس

کد خبر 748105

دیگر خبرها

  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ