Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@04:44:15 GMT

هیزم آمریکا در کوره تنش های خاورمیانه

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۶۰۷۹

هیزم آمریکا در کوره تنش های خاورمیانه

روزنامه چاینا دیلی در گزارشی نوشت که خاورمیانه اکنون به دلیل برخی مسائل از جمله تنش زایی آمریکا پرخطرترین منطقه جهان محسوب می شود و هر آن امکان دارد تنش های آن از کنترل خارج شود. تنش خاورمیانه

این نشریه روز یکشنبه در مطلبی خاطر نشان کرده است مجموعه ای از تضادهای مذهبی، اقتصادی و اجتماعی در کنار حضور نیروهای بیگانه از جمله تنش زایی آمریکا باعث شده است تا خاورمیانه شرایط انفجاری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشته است آمریکا با خروج از توافق مهم بین المللی هسته ای سال ۲۰۱۵ روابط خود را با ایران بسیار پر تنش کرد و هر آن این خطر وجود دارد که درگیری میان طرفین بوجود بیاید.

آمریکا

نشریه تاکید کرده است عربستان در این میان با مساله حمله پهپادی به تاسیسات نفتی روبرو شده است در مصر اعتراضات ضد دولتی خطرناک تر شده است و مسایلی چون درگیری های یمن و بحران در سوریه نیز مشکلات را بیشتر کرده است.

چاینا دیلی نوشت که نیروهای تروریستی داعش نیز هنوز در این منطقه فعال هستند و تضادهای اجتماعی نیز در کنار این حضور اوضاع را وخیم تر کرده است.

این روزنامه هشدار داده است اگر اوضاع در خاورمیانه از کنترل خارج شود، تنش ها و بحران های آن می تواند دیگر نقاط جهان را تحت تاثیرات بسیار منفی قرار دهد.

نشریه چینی حضور قدرت های بزرگ، تضادها و تناقضات منطقه ای و بین المللی، تنش ها بین آمریکا و ایران، تضادهای اجتماعی، حضور داعش، بحران در یمن و سوریه و خروج آمریکا از برجام را عوامل بسیار بی ثبات کننده در خاورمیانه دانسته است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا

۲۶۱ ۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903238

دیگر خبرها

  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه