Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:10:18 GMT

ضرورت لایروبی رودخانه های کرج

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۶۲۳۸

ضرورت لایروبی رودخانه های کرج

به گزارش ایرنا، غفور قاسم پور روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران کرج افزود: دهیاران و شهرداری های شهرهای اقماری نیز پیش از آغاز بارش ها، اقدامات پیشگیرانه را به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از سیلاب ها و بارش های فصلی در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: بخشداران و دهیاران شهرستان کرج نیز موظف به بازدید میدانی از پروژه های سطح شهر و روستاها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسم پور ضمن قدرانی از دستگاه هایی که در مدیریت بحران بارش های ابتدای سال بخوبی در میدان کار حاضر شدند، گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته نیازمند اهتمام بیشتری در حوزه مدیریت بحران هستیم.
وی افزود: نگاه ما به مدیریت بحران ها پدافندی است و انتظار می رود که معاونت عمرانی نیز نظارت جدی به مسایل این حوزه داشته باشد و رفع مشکلات مرتبط در این رابطه را با اولویت به عنوان مطالبه جدی پیگیری کند. 
قاسم پورگفت: ستاد مدیریت بحران در شهرستان کرج هر ماه تشکیل خواهد شد و انتظار می رود  مدیران دستگاه های عضو در این ستاد همکاری لازم را داشته و توصیه های پیشگیرانه را جدی بگیرند.
وی ضمن تأکید بر ضرورت اجرایی شدن تصمیمات ستاد مدیریت بحران توسط شهرداران شهرهای اقماری و دهیاران در روستاهای کرج، اضافه کرد: با برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران، تیم های کارآزموده برای مدیریت بحران ها باید در آماده باش قرار گیرند. 
در ادامه این جلسه  معاون دادستان کرج نیز در خصوص وضعیت مسیرهای نهر دلمبر و دره نولات خواستار رسیدگی ویژه شد و گفت:دستگاه های متولی باید قبل از هرگونه حادثه ای وارد اقدام و عمل شوند.
محمد آقایاری افزود: این مهم دغدغه اصلی حوزه قضایی است و قوه قضاییه آمادگی کاملی برای مشارکت و همکاری با همه دستگاه ها و متولیان امر دارد و همراه و همگام خواهد بود. 
بخشی از این جلسه نیز به طرح پیشنهادات فنی و راهکارهای عملیاتی مدیران حوزه مدیریت بحران اختصاص داشت. پیش بینی، پیشگیری و ارایه طرح های فنی و بنیادین از جمله وجوه مشترک در تبادل نظر مدیران حوزه مدیریت بحران به شمار می رود.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی خسارت سیل ستاد پیشگیری مدیریت بحران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه شدت بارش‌ها از امروز پیش‌بینی شده، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آماده‌باش هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان احتیاط لازم را در هنگام تردد داشته باشند زیرا در هنگام بارندگی اندکی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان