Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون به دلیل حضور داشتن در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و همچنین جام باشگاه‌های جهان نتوانست بازی‌های خود را در هفته‌های هقتم تا دهم لیگ برتر برگزار کند و از هیمن رو سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفت بازی‌های معوقه این تیم را در تعطیلات نیم فصل برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا بازی معوقه دو تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر که قرار بود روز دوشنبه ساعت ۱۷ برگزار شود، اما به دلیل برگزاری جام حذفی فوتبال بین دو تیم ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران مسئولان هیئت فوتبال آذربایجان از سازمان لیگ فوتسال درخواست کردند که این بازی را به تعویق بیندازد و به همین دلیل سازمان لیگ فوتسال تصمیم گرفت بازی دو تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز را از ساعت ۱۷:۰۰ به ساعت ۱۸:۰۰ تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: چهار بازی حساس مس سونگون برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر فوتسال

بدین ترتیب بازی دو تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز فردا دوشنبه از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی