Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:46:38 GMT

نان‌گَزیده‌های هپکو امشب در افق

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۶۷۵۹

نان‌گَزیده‌های هپکو امشب در افق

اولین مستند در مورد اعتراضات کارگری هپکو از شبکه افق پخش می‌شود. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  مستند «نان گزیده‌ها» نخستین مستند در مورد اعتراضات کارگران شرکت هپکو یکشنبه شب، هفتم مهرماه از شبکه افق پخش می‌شود.

اخبار مربوط به مشکلات کارگران شرکت‌های مختلف که بیشتر آنها به خاطر خصوصی‌سازی کارخانه‌ها درگیر چنین معضلاتی شده‌اند،گاه و بیگاه به گوش می‌رسد و جدیدترین آنها هم مربوط به شرکت هپکو است، شرکتی که سالیان قبل به عنوان یکی از صنایع برتر فعالیت می‌کرد، اما حالا حال و روز خوشی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناسان، طی فرایند خصوصی‌سازی، شرکت‌های بسیاری مثل هپکو از بین رفتند و بحران‌های اجتماعی و اقتصادی فراوانی برای کارگران خود به وجود آورده‌اند.

مستند «نان‌گزیده‌ها» اولین فیلمی است که درباره مشکلات کارگران هپکو ساخته شده است، پروژه‌ای که از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شد و در حال حاضر تولید آن به پایان رسیده و آماده پخش از شبکه افق است.

بخش زیادی از تصویربرداری این مستند در میان تجمعات اعتراضی کارگران انجام شده و اتفاقات پیش‌بینی نشده زیادی در آن وجود دارد.

موسوی گرمارودی: با "حکایت‌گویی" در تلویزیون می‌توان از زبان فارسی صیانت کردبازیگران خارجی در «نفوذ» تلویزیون هستند/ سریال استراتژیک سیما در "هتل لاله"تلویزیون با زبان اسپانیایی، آمریکا را نقد می‌کند

محمدرضا حاج حسینی کارگردانی «نان گزیده‌ها» را بر عهده داشته و عقیده دارد این فیلم بتواند حرف دل پا برهنه‌ها را که به گفته حضرت امام صاحبان اصلی این انقلابند به گوش مسئولان مربوطه برساند.

این مستند یکشنبه 7 مهرماه ساعت 22 از شبکه افق پخش می‌شود و ساعت‌های 8:30 و 15:30 روز بعد و همچنین 11 صبح روز پنجشنبه برای پخش تکرار آن در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی شبکه افق مستند تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه افق مستند تلویزیون رسانه ملی شبکه افق مستند تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند درباره شخصیت و سلوک علمی و فرهنگی دکتر نادیا مفتونی پژوهشگر فلسفه و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است که بیشتر به دلیل احیای فلسفه هنر فارابی، تبیین فلسفه علم حکمای مسلمان و استخراج مباحثی جدید از حکمت اشراق شهاب الدین سهروردی شناخته می‌شود.
مفتونی از معدود چهره‌های فلسفه معاصر ایران است که با فلاسفه جهانی تعامل مستقیم دارد و به نمایشنامه‌نویسی و نقاشی نیز می‌پردازد.
«عشق و فلسفه» یازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است. این مستند ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن علیزاده فرد جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب