Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:56:54 GMT

فصل جدید هشدار برای کبرا ۱۱ به تلویزیون می‌آید

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۶۸۴۸

فصل جدید هشدار برای کبرا ۱۱ به تلویزیون می‌آید

فصل جدید مجموعه پلیسی "هشدار برای کبرا ۱۱ " به زودی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "هشدار برای کبرا 11" مجموعه پلیسی محصول سال 2018 کشور آلمان است که از فصل جدید آن به صورت هفتگی پنج‌شنبه‌ها روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در مجموعه جدید "هشدار برای کبرا 11"، پلیس بزرگراه، سمیر و همکارش ( پاول رنر) با جنایتکاران و تبهکاران در جاده‌ها و شهر درگیر می‌شوند و آنها را به دام می‌اندازند؛ در هر قسمت شاهد ماجرایی جدید و متفاوت‌تر از قسمت‌های قبلی با هیجان بیشتر و جلوه‌های ویژه متنوع‌تر خواهید بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

بازیگران خارجی در «نفوذ» تلویزیون هستند/ سریال استراتژیک سیما در "هتل لاله"شروع پخش سریال های تولیدی شبکه 5 از نوروز 99ماجرای حذف نام «شهید» در «آبروی کوچه‌ها» شبکه 5

فصل جدید مجموعه پلیسی "هشدار برای کبرا 11" در 15 قسمت 45 دقیقه به مدیر دوبلاژی افشین زی‌نوری برای پخش شبکه پنج سیما آماده شده است.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری