Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:51:25 GMT

۲۱۵۰ روستای مازندران از گاز طبیعی بهره مند شدند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۶۹۲۲

۲۱۵۰ روستای مازندران از گاز طبیعی بهره مند شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر احمدپور صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه امسال سال ترسالی و پربارشی را در پیش داریم افزود: در سال ترسالی نیاز متقاضیان به گاز افزایش می یابد و با توجه به محدودیت ها، کار سخت تر می شود.

وی به بحران سیل در سال جاری و تخریب تاسیسات زیرزمینی گاز اشاره کرد و میزان خسارت ها را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم خسارت های ناشی از سیل در بخش گاز را سریع تر رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال ۲۵۰ کیلومتر شبکه گذاری در استان اجرا شده است و این درحالی که از سال ۹۷ افزایش قیمت ارز و دلار، لطمه زیادی وارد کرده است و مجبور شدیم برخی پیمان ها را خاتمه دهیم و پیمانکاران جدیدی انتخاب کردیم.

احمدپور با اظهار اینکه به دلیل مشکلات برخی پروژه ها با تاخیر مواجه شده است از مردم به دلیل این تاخیر و بدقولی عذرخواهی کرد و گفت: به رغم مشکلات امسال بیش از ۱۲ هزار علمک نصب و ۲۷ هزار مشترک جدید اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه امسال ۱۵ روستای استان گاز دار شده است تصریح کرد: شمار روستاهای بهره مند از نعمت گاز به دو هزار و ۱۵۱ روستا رسیده است.

وی افزود: مازندران اولین استانی است که بیشترین شمار روستاهای دارای نعمت گاز طبیعی را دارد و گازرسانی به شهر کوهستانی آلاشت نیز انجام شده است.

احمدپور همچنین با بیان اینکه ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری تحت پوشش شرکت گاز هستند گفت: گازرسانی به شهر کوهستانی بلده در حال انجام است و شهر گزنگ نیز در دستور برنامه گازرسانی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با عنوان اینکه ۹۳ درصد جمعیت روستایی نیز از نعمت گاز بهره مند هستند تصریح کرد: قرار شد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را گازرسانی کنیم.

وی میزان هزینه کرد برای اجرای پروژه های گازرسانی در سال جاری را ۱۸۰ میلیارد تومان بیان کرد.

کد خبر 4731658

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت گاز مازندران گازرسانی روستایی ساری هفته دفاع مقدس اربعین حسینی اربعین 98 قزوین بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری سمنان بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده ثبتی روستای تاریخی فهرج با بافت تاریخی سنتی و با تکیه بر گردشگری تاریخی و طبیعی و به ویژه گردشگری اقتصادی قرار است در کنار ۸ روستای دیگر از کشورمان به عنوان کاندیدای دهکده جهانی در یونسکو مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر شاهد انجام اقدامات شاخصی از مرمت بناها گرفته تا معرفی جذابیت‌های طبیعی و کشاورزی این روستا هستیم چرا که این روستا قابلیت دست یافتن به این ویژگی مهم را دارد.

کد خبر 6097680

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز