Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسماعیل عبادی ملی‌پوش اسبق تیراندازی گفت: با توجه به مشغله کاری که داشتم، تصمیم گرفتم با خداحافظی‌ام شرایطی را فراهم بیاورم تا جوان‌تر‌ها بتوانند جایگزین من شوند. تاریخ انتشار: 10:19 - 07 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۷۷۱

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص خداحافظی‌اش از میادین ورزشی اظهار داشت: به دلیل مشغله کاری فراوان و اینکه بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم تصمیم گرفتم برای همیشه از تیم ملی کناره‌گیری کنم، هر چند که در لیگ داخلی همچنان حضور خواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام این سال‌هایی که با پیراهن تیم ملی در مسابقات بین‌المللی حضور داشتم تمام تلاشم این بوده تا با کسب بهترین نتایج مردم را هم خوشحال کنم. 

وی ادامه داد: نزدیک به هفت تا هشت سال بود که در تیم ملی حضور داشتم که زمان کمی نبود. با توجه به مشغله کاری تصمیم گرفتم با خداحافظی‌ام شرایطی را فراهم بیاورم تا جا را برای جوان‌ترها باز کنم. هر کمکی هم که مسئولان فدراسیون از من بخواهند دریغ نخواهم کرد. خوشبختانه در بحث استعدادیابی هم کارهای هدفمندی صورت گرفته و این نوید روزهای بهتری را برای تیراندازی می‌رساند تا در آینده شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این رشته باشیم.

عبادی در خصوص اینکه در رشته کامپوند چه نتایجی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهیم کرد، توضیح داد: در تمام این سال‌ها بیشترین مدال‌های تیراندازی در رشته کامپوند کسب شده و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند نیز بتوانیم موفق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسماعیل عبادی تیراندازی کامپوند وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر

در بخش مردان:ایلیا کاکلی ،صدرا قبادی،بهمن جهدی، علی پیرمرد وحسن پور فتحی برتر شدند.
همچنین در بخش بانوان: زهرا جباریان، الهام جباریان،آیسان پورقاسم ، مبینا شکیب وناهیده شکیب برترین این رقابت‌ها شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت