Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد گفت: فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس بزرگترین و جدی‌ترین خطری است که ما را تهدید می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد بطحائی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با استفاده از سخنرانی‌ها، فیلم‌ها و اسناد به جا مانده از دفاع مقدس در تلاش هستیم ویژگی‌های بارز این دوران را به نسل حاضر منتقل کنیم تا آنان بخشی از فضای پرشور آن دوران را درک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بطحایی یکی از ضروری‌ترین مؤلفه‌های حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس را انتقال فرهنگ این برهه از تاریخ ایران اسلامی دانست و افزود: فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس بزرگترین و جدی‌ترین خطری است که ما را تهدید می‌کند. این فرهنگ به ویژه در دوران بداخلاقی‌های امروز که سبب شده ما در معرض شدیدترین فشار‌ها قرار گیریم، جامعه ما را به سلامت به سر منزل مقصود می‌رساند که کمتر مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اظهار داشت: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس امروز در جایگاه بسیار خوبی ایستاده ایم. بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران و طی فراز و نشیب‌های بی‌شمار، در زمینه‌های مختلف جزو برجسته‌ترین کشور‌ها هستیم. مردم به این نظام و خون شهدا پای بند هستند و در تمامی مناسبت‌های مذهبی و سیاسی به تأسی از شهدا حضور پرشوری دارند.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان سازمانی و فرماندهان لشگری در حوزه ستادی معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد بطحایی هفته دفاع مقدس دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدعباس دهقان در نشستی با مدیرمسئولان آموزشگاه‌های آزاد هنری استان یزد، افزود: مطابق بند"ل" ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معاف از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند. 
وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاه‌های آزاد هنری استان اظهار داشت:در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز نمودن آموزشگا‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاه‌های آزاد هنری انجام می‌شود. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاه‌ها تاکید کرد و گفت:هنرآموزان مشغول در آموزشگاه‌ها موظف به داشتن کارت صلاحیت تدریس می‌باشند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه sso.farhang.gov.ir را انجام دهند. 
دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارائه گزارش‌های سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرارداد. 
لازم به ذکر است ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنر‌های سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند