Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@12:45:52 GMT

 دولت بدهی به گندمکاران زنجانی ندارد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۷۰۴۱

 دولت بدهی به گندمکاران زنجانی ندارد

زنجان-رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت:  ۱۱۰میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین رئیس  جهاد کشاورزی شهرستان زنجان درجلسه شورای اداری شهرستان زنجان  با اشاره به خرید  ۱۰۱هزار تن خرید تضمینی گندم گفت:مازاد محصول از سایر شهرستانها به کارخانه های آرد شهرستان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسام الدین امیر مقدمی با اشاره به اینکه امسال در اقدام کم نظیر کل مبلغ وجه گندم به کشاورزان پرداخت شده است اذعان داشت: مبلع۱۱۰میلیارد تومان برای خرید گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان ساخت :کشت گندم از هفته گذشته آغاز شده و کلیه بذر اصلاح شده در دسترس کشاورزان قرار داده شده است.

و ی با اشاره به اینکه سطح زیر کشت امسال نسبت به سال قبل کاهش داشته است گفت: ۸۵درصد میزان مصرف  در شهرستان زنجان تولید می شود.

وی با تاکید براینکه طی پنج سال گدشته با کاهش سطح زیر کشت شاهد حفظ میزان تولید بوده ایم یاد اور شد براساس اموزش های لازم به کشاورزان طی پنج سال گذشته سطح زیر کشت ا ز ۶۲هزار هکتار به ۵۳هزار هکتار رسیده است.

وی با بیان اینکه سیل اخیر در شهرستان ۱۵درصد خسارت به این محصول استراتزیک وارد کرد افزود:میزان تولید گندم در شهرستان زنجان  به ۷۳هزار تن رسید.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند

سید اسماعیل موسوی گفت: بهروز اسکندری از پاکبانان شهرداری منطقه ۲ در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت جاری مشغول فعالیت بود که کیف پول حاوی مدارک معتبر شناسایی و مقادیری دلار را پیدا می کند.

وی اضافه کرد: بلافاصله با مدیر خود تماس گرفته و ماجرا را اطلاع می دهد، سپس با بررسی های به عمل آمده شماره شهروند زنجانی را با دشواری هایی پیدا کرده و کیف را با تمامی محتویات در حضور مسئوولین مربوطه منطقه ۲ به صاحب آن باز می گرداند.

این مسوول ادامه داد: این اقدام شایسته گویای جاری بودن خصلت های نیک امانتداری و پاکدستی در میان زنجانی ها بوده و این کار پاکبان امانتدار و درستکار موجب افتخار هم استانی ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی