Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی طرح ندای فطرت که در سنندج برگزار شد، گفت: آنچه که مد نظر ما است و باید بر آن تاکید داشت این است که طرح ندای فطرت به عنوان یک ماموریت با دبیری جامعه زنان در تمام شهرستانهای استان انجام شود و در این طرح باید از مشارکت دیگر ارگان های دولتی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدحسین رجبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده است و در حال حاضر عزت، اقتدار و استقلال کشور را مرهون شهدایی هستیم که برای استقلال کشور جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه ما نباید به حداقل ها در حوزه فرهنگی راضی باشیم، افزود: در شرایط فعلی انجام کارهای فرهنگی در جامعه از مهمترین نیازهای جامعه است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در ادامه به برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری این کنگره بزرگ در کردستان از جمله کارهای فرهنگی و فاخری بود که در این استان به برکت خون شهدا به انجام رسید، کار فرهنگی که تاثیرات بسیاری را برای استان ما به همراه داشت.

سردار رجبی یادآور شد: برای انجام کار فرهنگی باید تمام مسئولان پای کار باشند تا بتوان آن کار رابه نحو شایسته به سرانجام برسانند اما متاسفانه باید گفت بسیاری از مسئولان زیاد در انجام این امر مشارکت ندارند و مبالغی را که باید در این حوزه هزینه کنند در جای دیگر و برای کار دیگر هزینه می کنند.

وی بیان کرد: ادای دین به شهیدان در خدمت رسانی بی منت، خالصانه و صادقانه به مردم تجلی می یابد و باید بکوشیم تا در این راه سر بلند و شرمنده شهدا نباشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان نیز در ادامه این مراسم از اجرای طرح ندای فطرت با محوریت حجاب و عفاف به عنوان یکی از برنامه های جدی بسیج جامعه زنان استان در سال جاری خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح از اول امسال در سطح اقشار بسیج جامعه زنان جلسات مختلف برگزار شده و همه ادارات پای کار آمده اند.

سرکانی با اشاره به اینکه اجرای طرح از هفته حجاب و عفاف با گردهمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده آغاز می‌شود، اظهار داشت: طرح ندای فطرت قصد ورود به سبک زندگی اسلامی را دارد و تلاش بر این است که با هم افزایی و مشارکت اقشار مختلف در زمینه حجاب و عفاف اقدام عملی انجام شود.

وی افزود: نصب پوستر حریم محرم و نامحرم، بررسی آسیب‌های فضای مجازی، کرسی‌های آزاداندیشی، همایش دختران آفتاب، برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی اسلامی و برگزاری طرح آرایشگاه‌های اسلامی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار داده شده تا در ابلاغ این طرح موفق باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان از اجرای طرح خانواده پایدار نیز در استان خبر داد و ادامه داد: این طرح به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه طلاق از اول مهر ماه آغاز شده است و تحکیم بنیان خانواده و حفظ سلامت روانی و اخلاقی خانواده‌ها و افزایش فرزند پروری نیز مورد توجه این طرح است.

سرکانی یادآور شد: امیدواریم با اجرای اینگونه طرح‌ها و برنامه‌ها بخشی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق گامی هر چند کوچک برداریم.

وی بیان کرد: این کتابخانه تخصصی با مشارکت ادارتی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و میراث فرهنگی در سازمان بسیج جامعه زنان استان کردستان اقفتتاح شد.

گفتنی است استان کردستان پنج هزار و ۴۰۰ شهید والامقام تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است که ۵۶۲ نفر از این تعداد را زنان شهیده تشکیل می‌دهند.

کد خبر 4731625

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج جامعه زنان هفته دفاع مقدس اربعین 98 اربعین حسینی قزوین بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری سمنان بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید