Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت خبر داد. تاریخ انتشار: 10:54 - 07 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۳۸۳۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "بیژن جنتی" از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر فردیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به دستگیری یک سارق سابقه دار حین سرقت شده و با هماهنگی مقام قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ جنتی ادامه داد: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات چاره‌ای جز اعتراف نیافته و به ۴۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه ماموران مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آنجا مقدار زیادی اقلام مسروقه اعم از ضبط و باند، باتری خودرو، لاستیک و سایر موارد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، گفت: با تلاش ماموران همه مال باختگان شناسایی شده و متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و از آنجا با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان پلیس ناجا سارق سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان