Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از ناامیدی از نافرمانی مدنی در ایران، تهدید به حمله نظامی را در دستور کار قرار داد که در این میان با تجاوز به مرز هوایی ایران، پهباد فوق پیشرفته آمریکا با سلاح کاملاً بومی ایرانی ساقط شد و معادلات را تغییر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار وجیه‌الله مرادی صبح امروز در گردهمایی رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس شهرستان جویبار با بیان اینکه بصیرت اکسیر پیش‌برنده رزمندگی است اظهار کرد: بصیرت چهار وظیفه، ولایت‌پذیری و ولایت‌شعاری، پیشی نگرفتن از امام، حفظ ارتباط با امام و همراهی با امام در همه صحنه‌ها را برای ما مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی بااشاره به اینکه انقلاب اسلامی تداوم انقلاب رسول اکرم اسلام است گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب متصل به انقلاب پیامبر و شعار « اشدا علی الکفار رحما بینهم» است.
 
یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه تصریح کرد: امام خمینی(ره) جنگ نابرابر را که یک تهدید جدی برای انقلاب اسلامی به حساب می‌آمد به یک فرصت استثنایی تبدیل کرد.
 
مرادی با بیان اینکه صهیونیست‌ها سه جنگ نیابتی در منطقه غرب آسیا به راه انداخت عنوان کرد: جنگ 33 روزه لبنان، جنگ 23 روزه و جنگ 8 روزه غزه بود که جبهه مقاومت توانست دشمن را ناکام بگذارد.
 
وی خاطرنشان کرد: با نقشه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در به راه انداختن توطئه و فتنه‌انگیزی در منطقه؛ دو گفتمان مقاومت، سازش در کشور شکل گرفت.
 
فرمانده عالی دوران دفاع مقدس گفتمان مقاومت را ولایت‌پذیری محض از ولایت مطلقه فقیه دانست و افزود: دو کار در گفتمان مقاومت در دستور کار قرار گرفت نخست ایجاد امنیت پایدار برای ایران اسلامی و ایجاد گفتمان مقاومت در منطقه، که یک جبهه در داخل و یک جبهه نیز در منطقه در جبهه مقاومت برای ایجاد امنیت تلاش کردند.
 
مرادی با بیان اینکه داعش کثیف‌ترین نیرویی بود که توسط غربی‌ها علیه جبهه مقاومت شکل گرفت اظهار کرد: به مدد اهل بیت و ایثار مدافعان حرم؛ سرشاخه‌های ارتش اسلامی شکل گرفت و با فراخوانی برادران افغان، عراقی، پاکستانی و لبنانی گردهم آمدند و از جبهه مقاومت دفاع کردند.
 
وی با تأکید بر اینکه تابستان داغ دشمن شعار موشک و میعشت داشت بیان کرد: می‌خواستند با این ترفند تحت عنوان نافرمانی مدنی و ناامنی داخلی مردم را به کف خیابان بکشند اما با پرتاب موشک و برخورد آن با مواضع داعش مردم ایران احساس عزت و غرور کردند.
 
فرمانده عالی دوران دفاع مقدس گفت: پس از ناامیدی از نافرمانی مدنی در ایران، تهدید به حمله نظامی را در دستور کار قرار داد که در این میان با تجاوز به مرز هوایی ایران، پهباد فوق پیشرفته آمریکا با سلاح کاملاً بومی ایرانی ساقط شد و معادلات را تغییر داد.
 
مرادی خاطرنشان کرد: توقیف نفتکش انگلیسی دیگر نماد قدرت واقتدار جمهوری اسلامی ایران بود که این میزان اقتدار و صلابت در تاریخ کشورمان بی‌نظیر است.
 
وی با اشاره به گفتمان سازش گفت: یک عده از تحصیل‌کرده‌ها که در دوران سخت دفاع مقدس در خارج از کشور دکتر و مهندس شدند و در دوران رفاه و آرامش به کشور بازگشتند و با بی‌تدبیری برخی از مسئولین آنان به عنوان مسئول انتخاب شدند و برخی از هم‌رزمان ما نیز مرعوب زر و زور و تزویر و دشمن ثانوی کشور شدند.
 
 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس

 به گزارش تابناک، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی‌ها تبدیل کرده است. اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که «ایران مسؤول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، گروه‌های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است».

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان