Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، تا پایان امسال 250 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

سیروس شهبازی از گازرسانی به 32 روستای استان با حدود دو هزار خانوار جمعیت در شش ماهه امسال خبر داد.

وی افزود: هم اکنون گازرسانی به 480 روستای دیگر نیز در دست اقدام است که در صورت تامین اعتبار این پروژه‌ها تا پایان سال 99 به بهره‌برداری خواهد رسید و ضریب نفوذ گاز در روستاهای کرمانشاه به 88 درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه تعداد روستاهایی که تا پایان امسال گازرسانی می‌شود را نیز حدود 250 روستا اعلام کرد و ادامه داد: البته اجرای این طرح‌ها منوط به تامین اعتبار است.

شهبازی یادآوری کرد: گازرسانی به 209 در دست پیمانسپاری و گازرسانی به 250 روستای دیگر استان نیز در دست مطالعه و امکان‌سنجی است.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت در نیمه اول امسال داشت و عنوان کرد: در این مدت 324 کیلومتر شبکه‌گذاری، نصب چهار هزار کنتور و اضافه شدن هفت هزار مشترک جدید انجام شد و هم اکنون تعداد مشترکین گاز استان کرمانشاه به 577 هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین در نیمه اول امسال 48 واحد صنعتی استان نیز به شبکه گاز متصل شده است.

شهبازی میزان گاز مصرفی توسط مشترکین در شش ماهه امسال را نیز 2.5 میلیارد مترمکعب اعلام کرد که رشد پنج درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی گفت: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی بطول ۵ کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌گردند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تامین آب شرب پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی، آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تامین و در دسترس مردم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه