Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومان تیم فوتبال ماشین سازی به دیدار مقابل تیم فوتبال پرسپولیس می‌رسند به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، درحالی شاگردان گابریل کالدرون و رسول خطیبی در تبریز به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم تلاش می‌کنند تا به برد دست یابند.

سرخپوشان برای این بازی کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و وضعیت سید جلال حسینی هم مبهم است و تکلیف این بازیکن امروز (یکشنبه) مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سویی دیگر تیم فوتبال ماشین سازی برای این مسابقه مسیح زاهدی را در اختیار دارند و می‌توانند از این بازیکن رو در روی پرسپولیس سود ببرند. مصدومیت جزیی محمد خرم الحسینی نیز برطرف شده و رسول خطیبی مشکلی برای استفاده از آن‌ها ندارد.

شاهین ثاقبی نیز یکی دیگر از هافبک‌های با تجربه ماشین است که در هفته‌های اخیر نسبت به دیگر بازیکنان عملکرد بهتری داشته و حالا تمریناتش را برای ایجاد شرایط بهتر دنبال می‌کند. ثاقبی که سابقه بازی در سپاهان، پیکان و تراکتور را هم دارد، این هفته در مقابل پرسپولیس یکی از هافبک‌های تیمش خواهد بود و باید دید چه عملکردی ثبت خواهد کرد.

دیدار این ۲ تیم، دوشنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۸ در تبریز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه