Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ارومیه گفت: ۶دستگاه خودرو آتش نشانی جدید به ناوگان حمل ونقل آتش نشانی ارومیه اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا محمد حضرت پور در مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی وایمنی که در محوطه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه برگزار شد افزود: خرید و نوسازی تجهیزات آتش نشانی دربرنامه شهرداری بوده و تا پایان سال جاری ۶ دستگاه ماشین آتش نشانی به ناوگان حمل ونقل آتش نشانی ارومیه اضافه خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت پور با بیان اینکه آتش نشانان ایثارگر ترین اقشار هستند تصریح کرد: امروزه آتش نشانان با وجود مشکلات و کمبود تجهیزات برای آسایش مردم  درتلاش هستند.

شهردار ارومیه بااشاره به اینکه مدت زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه در ارومیه بین ۴ تا۶  دقیقه است اظهار کرد:  به دلیل آماده بودن نیروهای آتش نشانی و تجهیز و نوسازی وسایل امداد رسانی فاصله چندانی با استاندارد جهانی در این خصوص نداریم.

وی ادامه داد: به دلیل توسعه فیزیکی شهری برای کاهش مدت زمان رسیدن به صحنه حادثه،  ایستگاه های کوچک آتش نشانی در ارومیه فعال شده است.

حضرت پور یاد آورشد: در سال گذشته سازمان آتش نشانی نقاط حادثه خیز ارومیه را شناسایی کرده و در حال حاضر ایمنی واحد های مسکونی و تجاری شهر دراولویت است.

به گزارش ایسنا؛  در ادامه رژه نیروهای آتش نشانی به مناسبت گرامیداشت فداکاری های این قشر از جامعه در ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در جاده رشت - انزلی یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در ساعت ۲:۳۲ بامداد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودرو اطفای حریق و نجات به محل حادثه واقع در جاده رشت- انزلی جنب دیوار فرودگاه روستای بیج اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: برخورد خودرو با درخت و دیوار منزل مسکونی باعث مصدومیت شدید سه مرد و یک زن حدوداً ۳۰ تا ۳۵ ساله شده بود که تیم عملیات آتش‌نشانی با همکاری عوامل اورژانس نسبت به خارج کردن هر چهار مصدوم اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مصدومان توسط سه خودرو اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی یکی از مصدومان مرد در بیمارستان فوت کرده است.

وی با بیان اینکه بررسی علت حادثه بر عهده کارشناسان مربوطه است، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه در آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 750477

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی