Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی، مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم و با راهنمایی‌های‌مان سعی خواهیم کرد تا باشگاه‌ها وقت کمتری صرف کنند و مدارک‌شان را هرچه سریع‌تر به AFC برسانند. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در واکنش به مسائلی که پیرامون محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا مطرح شده است، اظهار داشت: ببینید ما نمی‌توانیم بگوییم مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما الان در مرحله دریافت مدارک هستیم و فقط هم این‌طور نیست که از باشگاه استقلال مدارک می‌گیریم بلکه از باشگاه‌های دیگر هم مدارک را تحویل می‌گیریم. ما طبق معمول دقیقه نودی هستیم و امیدواریم که امسال هم در دقیقه نود گل بزنیم و گلی نخوریم و مدارک نمایندگان‌مان تایید شود. 

وی ادامه داد: همچنان ریسک روی باشگاه‌های ما وجود دارد و نمی‌توانیم منکر این کار باشیم. امیدواریم در روزهای آخر بتوانیم در بررسی مدارک روسفید باشیم و نمایندگان‌مان را در آسیا داشته باشیم. AFC هم منتظر هیچ باشگاهی نمی‌ماند و ما هم نهایت تلاش‌مان را کردیم و با راهنمایی‌هایمان سعی می‌کنیم تا باشگاه‌ها وقت کمتری صرف کنند و مدارک‌شان را هرچه سریع‌تر به AFC برسانند.

مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها درباره این موضوع که فرصت  48 ساعته باشگاه برای ارسال مدارک تمام شده، تصریح کرد: مهلت ارسال مدارک باشگاه‌ها امروز تمام می‌شود، ولی در بخش تکمیل مدارک بعد از بررسی‌های‌مان مدارک تکمیلی را ارسال می‌کنیم. 

وی در واکنش به اینکه گفته شده اعلام زودهنگام محرومیت باشگاه‌ها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا جوسازی رسانه‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که عرض کردم فرآیند کار ما هنوز به مرحله صدور رأی نرسیده و شاید بعضی از دوستان زود قضاوت می‌کنند. نمی‌گویم که این اتفاق می‌افتد یا نه، این مدارک دریافت شده و دسته‌بندی می‌شود. پس از آن گزارش تقدیم کمیته بدوی می‌شود و رأی آنجا صادر خواهد شد. این مراحل هنوز سپری نشده و اگر الان قضاوت کنیم کاملاً کار غیرقانونی انجام داده‌ایم. هر چهار باشگاه‌ ما نماینده کشورمان هستند و شاید چهار باشگاه دیگری هم که نیم‌نگاهی به تأیید مدارک این باشگاه‌ها دارند منتظر هستند و ما از الان نمی‌توانیم قضاوت کنیم. مدارک هر چهار باشگاه را ما تا لحظه آخر بررسی می‌کنیم و اگر در تکمیل مدارک ارسالی نیاز به توضیح داشته باشند کمیته بدوی ما در مرحله بعدی از آنها توضیح خواهد خواست.

مهدی در پایان در پاسخ به این سؤال که تمام باشگاه‌ها مدارک‌شان را کامل تحویل داده‌اند، گفت: هنوز چون بررسی کامل نکردیم نمی‌توانیم نظر بدهیم، ولی تقریباً تمام باشگاه نزدیک به هم کار کرده‌اند. 

نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال/ بدهی پروپیچ از طریق حساب باشگاه پرداخت می‌شود + نامه

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران استقلال تهران سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین امروز استقلال با حضور پرشور هواداران این تیم در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد که این موضوع خوشحالی اعضای این تیم را به همراه داشت.

جواد نکونام، سرمربی استقلال پس از این تمرین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این اتفاق واکنش نشان داد:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902557

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس