Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:31:02 GMT

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۷۹۳۶

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد

پوستر هفته ملی و روز جهانی کودک سال ۱۳۹۸ با شعار «آینده را باید ساخت» طراحی و منتشر شد.

به گزارش ایسنا، محسن میرزایی طراح و گرافیست، این پوستر را با توجه به شعار این هفته طراحی کرده است، شعاری که سال گذشته برای هفته ملی کودک انتخاب شده بود و امسال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر همین اساس، پوستر طراحی شده، یک دختر و پسر را نشان می‌دهد که در فضایی رویاپردازانه در اتاق‌شان و در درون قایقی کاغذی بازی می‌کنند در حالی که اسباب‌بازی‌های‌شان در دستان آن‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اسباب‌بازی‌ها و عناصر درون پوستر، در کنار استفاده از رنگ‌های شاد و ملایم فضای جذابی را به نمایش گذاشته است که حس امید، طراوت و انرژی را به مخاطب القاء و در عین حال بر اهمیت بازی و تخیل‌ در زندگی و آینده کودکان تاکید می‌کند.

در همین حال «شعار آینده را باید ساخت» امسال نیز بار دیگر از سوی اعضای شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان شعار هفته ملی کودک انتخاب شد تا امید به آینده‌ای روشن برای کودکان ایران به عنوان نگاهی راهبردی همواره مورد توجه دست‌اندرکاران این حوزه قرار بگیرد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

کد خبر 849617 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • روز جهانی آسم ۱۴۰۳ + تاریخچه، شعار و پوستر World Asthma Day
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند