Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: من نه مدیر تیم‌های ملی هستم، نه سخنگوی فدراسیون کشتی، نه سرمربی تیم ملی امید و... اما به عنوان یک مربی ساده انتظار پاسخگویی دارم. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

علیرضا رضایی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد امید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اظهارات ابراهیم مهربان در واکنش به انتقادات روز گذشته او گفت: در رابطه با مسائلی که روز گذشته مطرح کردم، همچنان هم می‌گویم که یک سرمربی بزرگسالان حق تمامیت خواهی ندارد و باید توانایی‌اش را روی تیم خودش صرف کند و به تیم‌های امید، جوانان و نوجوانان سرک نکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول اینکه این جوانان سیر طبیعی خودشان را طی می‌کنند و به تیم‌های امید و بزرگسالان می‌روند و نیازی به دایه مهربانتر از مادر ندارند. دوم اینکه سرک کشیدن به تیم‌های دیگر به خاطر بی‌هنری آدم‌هاست که می‌خواهند حاصل دسترنج دیگران را به نام خود کنند، درحالیکه بهتر است آدم‌ها نان بازوی خودشان را بخورند و سرشان به کار خودشان باشد.

وی افزود: اینکه گفته شده کادرفنی تیم ملی باید به فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی پاسخگو باشد، مسئله صحیحی نیست. نه تنها من، بلکه کادرفنی تیم ملی باید به جامعه کشتی و افکار عمومی نیز پاسخگو باشد. آقای دبیر تازه آمده و طبیعی است که همه سعی و تلاشش را می‌کند تا کارها خوب پیش برود اما جنابعالی و تمام اعضای کادرفنی باید به جامعه کشتی پاسخگو باشید. کسی نباید اینطور فکر کند که از پاسخگویی مبرا است. شما نماینده جامعه کشتی در تیم ملی بودید و حالا جامعه کشتی از شما در مورد نتایج پاسخگویی می‌خواهد. من نه مدیر تیم‌های ملی هستم، نه سخنگوی فدراسیون، نه سرمربی تیم ملی امید و... اما به عنوان یک مربی ساده شما باید هم به من پاسخگو باشید و هم به مردم.

نایب‌رئیس پیشین فدراسیون کشتی تاکید کرد: سرک کشیدن به دیگر تیم‌ها وظیفه شما نیست چون توانش را هم ندارید. شما اگر خیلی توانمندی دارید، به جای مداخله در کار دیگر تیم‌ها که باعث توهین به اعضای کادرفنی آنها می‌شود، به کار تیم ملی بزرگسالان بپردازید. در خصوص انتخابی تیم ملی هم صراحتا می‌گویم که شما هیچ راه مشخصی نداشتید، الان هم ندارید. نمونه بارز آن، حسن یزدانی است. کسی که مدال طلایش در مسابقات جهانی قطعی بود و در سال‌های گذشته نیز مرد اول کشتی ما بوده، برای او مسابقه انتخابی گذاشته می‌شود اما برای کشتی‌گیری که برای اولین بار به عضویت تیم ملی در‌می‌آید مسابقه انتخابی گذاشته نمی‌شود. این نشان از عدم برنامه روشن و بی‌برنامگی دارد.

علیرضا رضایی در خاتمه گفت: همه انتقادات من فنی بود، ناراحت شدن ندارد. من واقعیات را گفتم و باید به آن جواب درستی داده شود. برگزاری انتخابی‌های متعدد،‌ دوگانگی در انتخاب تیم، برگزاری مسابقه انتخابی در وزن 65 کیلوگرم نزدیک به اعزام، اینها به تیم لطمه زد و شما باید حتما پاسخگو باشید. اصلا من کشتی‌گیر نبودم، مربیگری هم نکرده‌ام، اما به عنوان یک هوادار ساده انتظار دارم که پاسخ بگیرم. نباید از این بحث‌ها ناراحت شد، ما از 6 سهمیه المپیک، فقط دو سهمیه گرفته‌ایم. 4 سهمیه دیگر مانده و باید واقعیت‌ها را در نظر گرفت.

مهربان: رضایی فکر می‌کند هنوز سرمربی تیم کشتی امید است/ او نگاه بالا به پایین دارد



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟