Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@17:47:16 GMT

اعزام تیم پزشکی تخصصی به مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۸۲۳۶

اعزام تیم پزشکی تخصصی به مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه بندرخمیر با اعلام این خبر گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای برنامه های محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر، تیم پزشکی تخصصی، پزشک عمومی، کارشناس روان، کارشناس تغذیه، بهداشت محیط و مبارزه با بیماریها به منطقه کهورستان اعزام و خدماتی در قالب ویزیت، برنامه غربالگری و تجویز دارو بصورت رایگان به بیماران ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر معصومه شکری زاده با اشاره به اینکه خود نیز همراه با این تیم پزشکی به معاینه و ویزیت بیماران پرداخته، افزود: در این طرح تعداد 210 نفراز اهالی منطقه ویزیت و داروی مورد نیاز بصورت رایگان به آنها تحویل شد و در همین راستا کلاس های مشاوره و  آموزشی نیز برگزار گردید.

دکتر شکری زاده تصریح کرد: این خدمات در طول هفته دفاع مقدس در قالب طرح شهید رهنمون در 10 منطقه روستایی این شهرستان، روستای بستویه، آل درویش، جیهون، گوین، گری شیخ، تنگ گج، تنگ دالان، شهرک علوی، چاه گود و لشتغان بالا و لشتغان پایین نیز ارائه خدمات انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج تغذیه جامعه پزشکی دفاع مقدس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان