Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفافیت آراء نمایندگان نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد و به طور مطلق نمی توان این طرح را رد یا پذیرفت بلکه باید شفاف سازی به تناسب موقعیت زمانی و بنا به ضرورت های کشور صورت بگیرد.

هادی شوشتری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: طرح شفافیت آراء نمایندگان نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه به طور مطلق نمی توان این طرح را رد یا پذیرفت بلکه باید شفاف سازی به تناسب موقعیت و زمان و بنا به ضرورت های کشور صورت بگیرد،تصریح کرد: از طرفی شخصا نظرم را در مورد برخی موضوعات مهم در مجلس نهم و دهم در همان زمان مطرح شدن انها به طور شفاف اعلام کردم به طوری که مثلا در مواردی نظیر برجام و  FATF در زمان مطرح شدن آنها در مجلس علی رغم پیامک های متعددی که با ادبیات ضعیف و بعضا تهدید آمیز به نمایندگان ارسال می شد، اما به طور شفاف موافقت با آنها را بیان و دلایل آن را نیز عنوان کردم . نماینده قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در مورد پویش وضعیت زندگی و سکونت فرزندان نیز به طور واضح شرح زندگی خود را اعلام کردم، افزود: از طرفی حق موکلین هر نماینده است که از  دیدگاه نماینده خود در باره موضوعات مختلف آگاهی داشته باشند که البته بنا به جناح و حزب سیاسی که هر نماینده در آن فعالیت دارد مواضع و آراء آن درباره موضوعات مختلف  مشخص است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اما در مقابل ،ارائه همه اطلاعات و موارد در هر برهه زمانی  به نفع کشور نیست و اطلاع رسانی و شفاف سازی باید به تناسب زمان ارائه آن موضوع باشد ، زیرا وحدت و یکپارچگی نیاز اصلی کشور است و برخی  اظهارات در یک بازه زمانی و لزوم به شفاف سازی ممکن است  خلاف مصالح کشور باشد. از این رو با کار دقیق، کارشناسی و با رویکرد خردگرایانه و هوشمندانه و با در نظر گرفتن عزت‌، حکمت و مصلحت نظام و مردم و با اجتناب از حرکت‌های هیجانی  باید طرح شفافیت اراء  مورد بررسی قرار بگیرد.     

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان قوچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود