Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی وزنه برداری عنوان کرد بعضی کشورها هنوز نمی خواهند دوپینگ در این رشته ورزشی از بین برود.

به گزارش ایسنا و به نقل از insidethegames، کمیته اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری در پاتایا تایلند برگزار شد و درباره مسائل مهمی در این رشته ورزشی صحبت شد. انتقادهای ماکسیم آگاپیتوف رئیس فدراسیون وزنه برداری روسیه به سیستم ناعادلانه فدراسیون جهان وزنه برداری در مبارزه با دوپینگ به بحث اصلی تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آگاپیتوف خطاب به همه اعضای هیئت اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری، شکایت کرد که فدراسیون های عضو سهمی در فرآیندهای تصمیم گیری مهم این نهاد ندارند. او همچنین عنوان کرد بدون تغییرات اساسی در نحوه مبارزه با دوپینگ، فدراسیون جهانی وزنه برداری به دوران تاریک بر می گردد و به همین خاطر آیان باید از سمت خود کناره‌گیری کند.

تاماش آیان ۸۰ ساله در واکنش به این اتهامات گفت: من تمام زندگی خودم را صرف این کردم تا وزنه برداری رشته پاکی باشد ولی خب به تنهایی قادر به این کار نیستم. من به همکار در این راه نیاز دارم. نیاز است که تمامی فدراسیون‌ها در این راه کمک کنند. همه ما باید خیلی متحد شویم تا با دوپینگ مبارزه کنیم. من به عنوان رئیس انتخاب شده وظیفه دارم که وزنه برداری پاک باشد. حتی الان بعضی کشورها اگر از مواد ممنوعه استفاده نکنند، حضورشان در رقابت های جهانی را تصور نمی‌کنند و این مشکل من است. شرایط فرق کرده است. باید خیلی برخورد قاطع و محکمی داشته باشیم. هنوز بعضی کشورها - سخت است این را بگویم- نمی خواهند دوپینگ متوقف شود. این مشکل من است. نمونه های مثبتی از این کشورها به دست می رسد که نمی توانم آن را قبول کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاماش آیان فدراسیون جهانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است