Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:05:21 GMT

گوشی تاشوی موتورولا تا پایان ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۸۴۱۳

گوشی تاشوی موتورولا تا پایان ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه اینترنتی GSMArena، موتورولا ریزر یکی از محبوبترین گوشی‌های موبایل است که در زمان خود بیش از ۱۳۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

حال یک منبع داخلی در گفت و گو با سی ان ای تی عنوان کرده است که موتورولا با هدف احیای این مدل از گوشی‌های خود مدل جدید مجهز به نمایشگر تاشوی آن را تا پیش از پایان سال میلادی امسال به بازار عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانیم این همان فردی است که پیش‌تر به اشتباه خبر از عرضه گوشی تاشوی این کمپانی در تابستان امسال داده بود یا نه اما از آن‌جایی که هم سامسونگ و هم هواوی بارها زمان عرضه گوشی‌های تاشوی خود یعنی گلکسی فولد و میت ایکس را به تعویق انداخته‌اند، این طور به نظر می‌رسد که ساخت نمایشگرهای تاشو به زمان بیشتری نیاز دارد.

به استناد در خواست پتنتی که در سال ۲۰۱۷ پر شده است، برخلاف گلکسی فولد و میت ایکس که با تا شدن به خارج از گوشی به تبلت تبدیل می‌شوند، نمایشگر تاشوی موتورولا بناست چون گوشی‌های تاشوی محبوب ریزر، به داخل تا شود.

شایعات در مورد انتشار این نوع گوشی موبایل در فوریه سال ۲۰۱۸ و زمانی که مدیر اجرایی لنوو به وجود آن اشاره کرد، آغاز شدند. یک سال بعد، ریزر و وان ویژن (One Vision) هر دو گواهی‌های Bluetooth را دریافت کردند. وان ویژن در مدت کوتاهی به بازار عرضه شد اما تاکنون خبری از عرضه یک ریزر جدید نبوده است.  

ماه گذشته گزارش مشابهی منتشر شد که با خبر امروز مطابقت دارد. به استناد آن گزارش‌ها، ریزر در ماه دسامبر (آذر- دی) در بازارهای اروپایی به قیمت یک هزار و پانصد یورو عرضه خواهد شد. با وجود تطابق میان اخبار منتشر شده، عرضه این محصول همچنان به آمادگی آن برای تولید انبوه بستگی دارد.

به استناد شایعاتی که قبلا در این باره منتشر شده‌اند، این گوشی در یک نمایشگر ۶.۲ اینچی تاشو با رزولوشن ۸۷۵ در ۲۱۴۲ پیکسل عرضه خواهد شد که به صورت عمودی تا می‌شود.

در محصول جدید موتورولا همچنین از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ و یک باتری ۲ هزارو ۷۳۰ آمپر ساعتی استفاده خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فناوری هواوی سامسونگ نمایشگر تاشو گلکسی فولد موتورولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد

رندرهای منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G نشان می‌دهد که این محصول از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، به تازگی رندرهایی از گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G که قرار است در ماه جاری وارد بازار هند شود، منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته است؛ این محصول در دو رنگ مشکی و نارنجی عرضه می‌شود و دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی FHD+ AMOLED است، به تراشه snapdragon 7 Gen 1 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G با استفاده از رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند؛ یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است.

علاوه بر این، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‏‌شود، این گوشی دارای بلندگوهای دوگانه، فناوری NFC و حسگر اثرانگشت روی نمایشگر است.

کد خبر 749923

دیگر خبرها

  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟