Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:24:49 GMT

تولید فصل جدید «مجله هنری ایران» در پرس تی وی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۸۴۸۵

تولید فصل جدید «مجله هنری ایران» در پرس تی وی

سری جدید «مجله هنری ایران»، با هدف معرفی جشنواره ها و رویدادهای هنری محلی ایران در شبکه پرس تی وی تولید می‌شود.

به گزارش ایسنا، ضحی شهریاری - تهیه کننده این برنامه - با اعلام این خبر گفت: تولید سری جدید «مجله هنری ایران» در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای آغاز شده و در هر قسمت به معرفی یک رویداد هنری در ایران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سوژه‌محور بودن این برنامه و تمرکز آن بر رویدادها و جشنواره‌های بومی و محلی ایران، افزود: این برنامه صرفا یک اطلاع‌رسانی درباره وقایع هنری نیست، بلکه هدف اصلی آن شناساندن هنر ایرانی از جمله هنرهای تجسمی، سینما، موسیقی، هنرهای بومی و ... از جمله جشنواره کوچه موسیقی در بوشهر، جشنواره پویانمایی در همدان، جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان به مخاطب بین‌المللی است.

او تصریح کرد: در هر قسمت با افراد مرتبط با یک رویداد هنری همراه می‌شویم و از زبان آنها به معرفی هنرهای ایرانی و هنرمندان حوزه های مختلف هنری خواهیم پرداخت.

پوریا اوسطی (کارگردان و تدوینگر)، گل آرا خلیلی (پژوهشگر)، مجید خاکپور (دستیار تهیه) و امید روشندل (مجری) از جمله عوامل تهیه سری جدید برنامه «مجله هنری ایران» هستند که طبق اعلام، پس از طی مراحل تولید به زودی در کنداکتور پخش شبکه پرس تی وی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرس تی وی مجله هنری تلويزيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد