Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:34:36 GMT

تلاش برای حفظ روحیه شهدا در وزارت صمت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۸۵۲۴

تلاش برای حفظ روحیه شهدا در وزارت صمت

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی وزیر صمت در حاشیه مراسم مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام، به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهترین راهکار برای توجه به راه شهدا این است که در هر کار و مسئولیتی باشیم با ملاک شهدا اقدام به انجام کار‌های جهادی و مخلصانه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: با عمل به مسیری که شهدا در پی گرفته بودند می‌توانیم از روحیه شهدا بهرا ببریم؛ ما در وزارت صمت همواره در تلاش بودیم تا در مسیری باشیم که شهدا ان را دنبال می‌کردند و همان روحیه را به کار بگیریم.   بهمن حسین‌ زاده سرپرست شركت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی ایران در مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام، به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور وزیر صمت صورت گرفت، اظهار کرد: رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس ثابت کردند که ملت ایران شکست نا پذیرند و حتی اگر لازم باشد با خون از خاک و سرزمینشان دفاع خواهند کرد.

امروز درگیر جنگ ظالمانه‌ی هستیم که وزارت صنعت در خط مقدم آن قرار گرفته است پس باید همان روحیه و همان دیدگاه را حفظ کرده و به سمت بهبود عملکرد در صنعت و اقتصاد عمل کنیم.

او با تاکید بر این که چنین دیدگاهی می‌تواند ما را در این جنگ حفظ کند تصریح کرد: دشمن ما تا به امروز شکست خورده است و به لطف خدا تولید، اشتعال و صادرات ما رو به پیشرفت است؛ حفظ وضع تولید کاری جهادی و تولید امری مقدس است پس باید با روحیه دفاع مقدس با ان برخودد شود.

بیشتر بخوانید: خون پاک شهدا باعث ایجاد استقامت در کشور شد
او ادامه داد: امروزه هم همان استکبار جهانی و به سرکردگی آمریکا تلاش می‌کند که ملت ایران را به شکست و تحریم وادارد؛ اما در عرصه اقتصادی هم از پای نخواهیم نشست و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری، تمام توان خود را برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات اقتصادی به کار خواهیم برد.  

حسین زاده با تاکید بر این که ایران همواره قدردان شهدا است، گفت: هیچ‌گاه شهدا را فراموش نخواهیم کرد و از ثمره خون آن‌ها دفاع خواهیم کرد.   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام نمود.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی، تحقیقات دفاعی، آموزشی و تبادل دانشجو تاکید نمود.

کد خبر 6089700 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند