Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اجلاسیه امر به معروف کنگره نقش امام(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی فردا ۸ مهرماه در اراک برگزار می‌شود. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجلاسیه شهدای دانشجوی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس اظهار داشت: نقش جمعیت دانشگاهی در کنگره بسیار ویژه است بنابراین ما با در نظر گرفتن چند اجلاسیه ویژه برای دانشگاهیان قصد داریم نقش حضرت امام(ره) در دفاع مقدس و عملکرد مردم استان مرکزی را برای دانشجویان و اساتید تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبیین و علمی بودن نقش حضرت امام(ره) در کنگره شهدای استان مرکزی رسالت سنگینی را بر دوش جمعیت دانشگاهی گذاشته بنابراین باید به این رسالت اهمیت داد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: هر قدمی که در راستای تقویت برگزاری کنگره برداشته شود در راستای اصلاح فرهنگ جامعه و دانشگاه انجام می‌شود و قطعا تاثیرات شگفتی را در فضای جامعه و دانشگاه به همراه دارد.

کریمی بیان کرد: استان مرکزی تعداد 105 شهید دانشجویی تقدیم انقلاب کرده که به جهت اینکه جمعیت دانشگاهی نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس داشته این اجلاسیه را در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: دانشگاهیان به عنوان جمعیت اهل فن حوزه‌های علمی باید از این ظرفیت کنگره برای ارتقاء فضای معنویت در دانشگاه‌ها استفاده کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: 650 هزار سند در حوزه دفاع مقدس استان مرکزی جمع‌آوری شده، بنابراین پژوهشگران دانشگاهی باید از این اسناد استفاده کنند و آن را برای نسل جدید عملیاتی سازند.

اجلاسیه نهایی کنگره 6200 شهید استان مرکزی ‌با حضور فرمانده کل سپاه برگزار می‌شود‌تمام برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با محوریت کنگره 6200 شهید استان مرکزی برگزار می‌شود180 پروژه محرومیت‌زدایی هم‌زمان با کنگره 6200 شهید استان مرکزی افتتاح می‌شود

کریمی افزود: دانشگاه محل انسان‌سازی است، بنابراین باید به این موضوع توجه شود و تنها به حرف نباید تکیه کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری 17 اجلاسیه تخصصی قطعا نسل جدید را بیمه می‌کند چرا که این یک فعالیت عمیق و آغازی برای شروع یک کار بزرگ است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: اجلاسیه دانشگاهیان سیزدهمین اجلاسیه در ذیل کنگره است و اجلاسیه نقش پدافند غیرعامل و امر به معروف هم فردا در اراک و همچنین اجلاسیه نقش امام در خمین به مدت دو روز برگزار می‌شود.

کریمی ادامه داد: اجلاسیه اصلی کنگره روز پنجشنبه 11 مهر با حضور فرمانده کل سپاه در مصلی اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد

ایسنا/ایلام فرمانده دوران دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه این استان ۵۷ شهید معلم تقدیم نظام کرده است، گفت: جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد که جان خود را فدای نظام و انقلاب کردند.

سردار «اله‌نور نوراللهی» ‌در برنامه گرامیداشت شهدای معلم استان ایلام در حسینیه حضرت زینب (س) اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان ما به این مراسم شهدایی بیشتر نیاز دارد، اگر احساسات جوانان به خوبی هدایت شوند، خلق حماسه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای کشور ما است، خاطرنشان کرد: این تاریخ درخشان وقتی مورد بررسی قرار گیرد، نقش جوانان و نوجوانان پررنگ است.

فرمانده اسبق سپاه استان‌های ایلام و کردستان گفت: دفاع مقدس طلایی‌ترین تکیه کشور است، جوانان و نوجوانان و معلمان در میدان ایثار در دوران دفاع مقدس درخشیدند.

سردار نوراللهی افزود: از ۲۱۰ هزار شهید دفاع مقدس بیش از ۴۰ درصد در سنین ۱۶ تا ۲۰ سال است. در واقع جوانان و نوجوانان این آمار درخشان را به خود اختصاص داده اند، چهره ۳۶ هزار دانش‌آموز و پنج هزار شهید فرهنگی نیز در این آمار می‌درخشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند انسان‌های پخته است، نوجوان و جوان ما سرمایه هستند و این مسأله را در دفاع مقدس ثابت کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان با شعارهای دروغین سعی در متلاشی کردن نظام خانواده و به خصوص بانوان جامعه ما هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران