Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع رسانه ای عراقی از سفر عادل عبدالمهدی نخست وزیر این کشور به ایران خبر دادند.

سایت عراقی گلگامش در این خصوص نوشت: عبدالمهدی به تازگی به عربستان سفر کرده و قصد دارد از بن سلمان ولی عهد این کشور و حسن روحانی رئیس جمهور ایران برای برگزاری یک نشست در بغداد دعوت به عمل آورد.

شبکه المیادین نیز پیش از سفر عبدالمهدی به ریاض به نقل از منابع آگاه اعلام کرده بود که این سفر به منظور ارائه ابتکار عملی برای میانجیگری میان تهران و ریاض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع همچنین گفته‌اند که عراق به دنبال برگزاری نشستی میان مقامات ایران و عربستان در بغداد پایتخت این کشور است.

بدر الزیادی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اخیرا اعلام کرده که سفر عادل عبدالمهدی به عربستان موفقیت آمیز بوده و بعد از آن به جمهوری اسلامی ایران نیز سفر خواهد کرد.

کد خبر 4731876

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران عادل عبدالمهدی عراق ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران رژیم صهیونیستی سوریه عراق شرکت نفت آرامکو عربستان فلسطین ترکیه روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد

به گزارش خبرآنلاین ،محسن کریمی معاون بین‌الملل بانک مرکزی در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی گفت: در این اجلاس زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفت‌وگو کنیم.

صدا و سیما در خبری نوشت:معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی – بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

او افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روزهای گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901485

دیگر خبرها

  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!