Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح کشور تحرکات دشمنان را لحظه به لحظه رصد می‌کنند و پاسخ نیروهای مسلح به هر گونه تهدید کوبنده و دشمن شکن خواهد بود. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس  آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان
فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غیاثی در جمع قضات استان فارس با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته نماد ایثار و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام و گُواه وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح کشور در دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی پس از مرور و تشریح حماسه‌های 8 سال دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه " روحیه بسیجی و مدیریت جهادی " را به عینه در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم، گفت: حماسه‌های غرورآفرین دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارند و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران و آنچه امروز به عنوان فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در سراسر منطقه مشاهده می‌کنیم برگرفته از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه ثبات امنیت و آسایش امروز کشور حاصل حماسه‌آفرینی جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس است، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح کشور تحرکات دشمنان را لحظه به لحظه رصد می‌کنند و پاسخ نیروهای مسلح به هر گونه تهدید کوبنده و دشمن شکن خواهد بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: نیروهای مسلح ‌ایران اجازه هیچ‌گونه تجاوز را به غاصبان آمریکایی نمی‌دهند‌امیر پوردستان: نیروهای مسلح ایران در او‌ج آمادگی قرار دارند؛ کوچک‌ترین تهدید را ‌کوبنده پاسخ می‌دهیمفرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا: نیروهای مسلح در مرزهای ‌خوزستان ‌امنیت پایداری را ‌‌برقرار کرده‌اند‌

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه «مبارزه سختگیرانه با فساد» رسالت مهم قوه قضائیه است، گفت: " انتخاب مدیران و قضات شایسته، بررسی دقیق و شفاف پرونده قضایی در کمترین زمان ممکن، ارائه خدمات الکترونیک و رای مقتدرانه دستگاه قضایی " رضایت مردم از قوه قضائیه را افزایش خواهد داد.

سردار غیاثی افزود: امروز مردم «تحول در قوه قضائیه» را چه در بُعد درونی و چه در بُعد بیرونی به چشم می‌بینند و برخوردهای اخیر با مفسدان اقتصادی اُمید و اعتماد مردم به نظام اسلامی را در جامعه افزایش داده است.

وی با بیان اینکه اقامه عدل و احقاق حقوق عامه مطالبه عمومی از قوه قضائیه است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات انقلابی قوه
قضائیه حمایت می‌کند و انتظار افکار عمومی از قوه قضائیه این است که برخوردهای علنی با مفسدان دانه درشت اقتصادی همچنان ادامه پیدا کند.

فرمانده ارشد سپاه استان فارس با اشاره به رابطه صمیمانه و تعامل بسیار خوب سپاه فجر با دستگاه قضایی استان فارس، گفت: هم پوشانی و هم افزایی بسیار خوبی بین این دو نهاد انقلابی در استان فارس برقرار است و در سایه این و حدت و هماهنگی هرگز ذره‌ای از خطوط قرمز انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

سردار غیاثی همچنین با اشاره به آینده روشن دستگاه قضایی کشور و با بیان اینکه از اقدامات هدفمند رییس قوه قضائیه در راستای تحول این دستگاه خرسندیم، گفت: هجمه های رسانه ای بر علیه قوه قضائیه نشانه خشم دشمنان انقلاب اسلامی از قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد
با ضد انقلاب و فتنه گران، محاکمه علنی مفسدین اقتصادی و برخورد قاطعانه با ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی است و قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتدار نظام اسلامی نقش اصلی را در دفاع از انقلاب اسلامی بر عهده دارد.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند