Web Analytics Made Easy - Statcounter

با رای شورای شهر تصمیم درباره انتخابات اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان به جلسه بعدی موکول شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز (یکشنبه) که با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد به دلیل حجم موارد گنجانده شده در دستور جلسه و حضور اعضا در میانه جلسه علنی در رژه نیروهای آتش‌نشانی، تا ساعت ۱۳ ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل با اکثریت آرای اعضای حاضر، دو مورد پایانی دستور جلسه که شامل نطق‌ها و تذکرات پیشنهادی اعضا و نیز تصمیم درباره انتخابات اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان بود، از دستور جلسه خارج شد.

اعضا در جلسه بعدی یعنی صبح سه‌شنبه و قبل از کمیسیون تلفیق درباره کمیسیون‌های تخصصی شورا تصمیم‌گیری خواهند کرد.

کد خبر 391389

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان انتخابات نطق میان دستور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد