Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@16:16:00 GMT

راه آسیایی شدن ذوب‌آهن از خانه پارس شروع می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۹۸۴۴

راه آسیایی شدن ذوب‌آهن از خانه پارس شروع می‌شود

تیم فوتبال ذوب‌آهن در شرایطی برای انجام بازی جام حذفی به شهر جم سفر کرده که یک ماه قبل در جریان رقابت‌های لیگ در مقابل این حریف جنوبی به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برای تیم‌هایی که از لحاظ نیروی انسانی و توان تیمی شانسی برای قهرمانی در رقابت‌های فشرده‌ای مثل لیگ برتر وجود ندارد بدون شک مسابقات جام حذفی بهترین فرصت بوجود می‌آید تا به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید ذوب‌آهن اصفهان بهترین نمونه برای این مثال باشد که با وجود اینکه در هجده دوره قبلی رقابت‌های لیگ هنوز نتوانسته به عنوان قهرمانی دست پیدا کند در جریان مسابقات جام حذفی ۴ بار جام قهرمانی این بازی‌ها را بالای سر برده و کاپ قهرمانی را به ویترین افتخاراتش اضافه کرده است. در این شرایط شاید ذوب‌آهن با انگیزه و پرامید برای صعود به مراحل بالاتر بسیار خطرناک‌تر از مدعیانی باشد که امید دوگانه‌ای به لیگ و جام حذفی دوخته‌اند.

اما مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در شرایطی از دیروز با نبرد مس کرمان و بادران آغاز شده که فقط ۳ مسابقه پرسپولیس با ماشین‌سازی، نساجی با شهر خودرو و پارس جم با ذوب‌آهن قرعه‌اش تمام و کمال بین دو تیم لیگ برتری افتاده و بقیه مدعیان با تیم‌های دسته‌های پایین‌تر روبرو شده‌اند و از آنجایی که رقابت‌ها به صورت مرحله به مرحله هم قرعه‌کشی می‌شود تنها شانس ذوب‌ـآهن برتری در خانه حریف است که می‌تواند این تیم را برای دور بعد به سمت میزبانی در فولادشهر هدایت کند.

شاگردان علیرضا منصوریان بعد از نمایش خوبی که در هفته پنجم لیگ و در مقابل استقلال داشتند در سفری تکراری به شهر جم باید در دیدار با پارس به فکر برتری و صعود به مرحله بعدی باشند. این دو تیم در روز هشتم شهریور ماه و در جریان هفته دوم لیگ هم در شهر جم با یکدیگر بازی کردند که آن مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی شرایط ذوب‌آهن نسبت به یک ماه قبل بهتر شده و بازگشت بازیکنان سرباز و اضافه شدن محمدرضا خلعتبری از ذوب‌آهن تیمی آماده‌تر نسبت به بازی‌های قبلی ساخته است. قضاوت این بازی هم که از ساعت ۱۷:۱۵ روز دوشنبه هشتم شهریورماه در استادیوم تختی شهر جم آغاز می‌شود بر عهده سید رضا مهدوی خواهد بود.

کد خبر 391384

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جام حذفی هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال پارس جنوبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی