Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه سپاهان بازی سختی مقابل خیبر دارد گفت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه پیشکسوتان تیم خیبر باشیم و با پیروزی در مقابل سپاهان اصفهان دل مردم و هواداران واقعی خیبر را شاد کنیم. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مهرداد خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان  با اشاره به دیدار دو تیم خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان اظهارداشت: تیم خیبر امسال  باتوجه به برنامه‌ریزی که درپیش فصل داشته به موقع تمرینات بدن سازی را شروع کرده و اردوهای خوبی برای این تیم برگزارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شروع بازی‌های خیبر با تیم‌های لیگ برتر و همچنین بازی در مقابله تیم سپاهان در این فصل افزود: با توجه به اینکه سومین سالی است که در خدمت تیم خیبرهستم همیشه دوست داشتم بازی در مقابل تیم بزرگی چون سپاهان داشته باشیم چراکه مقوله جام حذفی با لیگ فرق می‌کند و به طوریقین  تیم سپاهان بازی سختی در مقابل تیم خیبر خواهد داشت برهمین اساس به همه مردم و هواداران تیم خیبر قول می‌دهیم  پس از بازی با خیال راحت ورزشگاه را ترک خواهند کرد.

‌زمان و مکان بلیت‌فروشی بازی خیبر خرم‌آباد ـ سپاهان اصفهان اعلام شد‌ اصفهان| سپاهان و خیبر خرم‌آباد؛ زردپوشان در سودای جاماعلام برنامه بازی‌های تیم فوتبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد با اشاره به پیروزی تیم خیبردر مقابل سپاهان درسال 65 عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این بازی تداعی کننده پیروزی سال 65 تیم خیبر در مقابل سپاهان اصفهان باشد چراکه این بازیکنان نسل جدیدی از فوتبال لرستان هستند که امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه پیشکسوتان تیم خیبر باشیم و با پیروزی در مقابل سپاهان اصفهان دل مردم و هواداران واقعی خیبر را شاد کنیم. 

وی بیان کرد: تیم خیبر در این بازی برای برد در مقابل سپاهان حاضرخواهد شد ولی باتوجه به اینکه نتیجه فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است  مردم باید بازیکنان  تیم خیبر فرصت بدهند.

خادمی گفت: از هوداران تیم خیبر انتظار داریم که در روز بازی تیم خیبر مقابل سپاهان فارغ از رنگ‌های آبی و قرمز فقط به خیبر نگاه کنند، ورزشگاه یکدست سبز باشد و همچنین به تیم حریف فحاشی نکنند که بتوانیم فرهنگ قوم لر را به دنیا معرفی‌کنیم.

به گزارش تسنیم تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روز دوشنبه 8 مهر از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم می‌روند.

روح‌الله شریفی داوری این دیدار را بر عهده دارد و حسن یوسفی، محمد راهی و امیر ایار نیز وی را همراهی می‌کنند. محمدحسین معتمدی‌فر نیز به عنوان ناظر بازی است.

انتهای پیام/ف

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 موضع باشگاه اصفهانی درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی به شرح زیر توسط مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه اعلام شده است:

«هرگونه رفتار توهین‌آمیز به هواداران فارغ از جنسیت یا قوم یا زبان توسط هر کس و در هرکجا محکوم است. این موضع رسمی و بدون بازگشت باشگاه سپاهان است.

سؤال اینجاست که چگونه فحاشی بی‌وقفه هواداران تیم میزبان از یک ساعت قبل بازی، در حین مسابقه و پس از آن توسط مدیران باشگاه میزبان دیده نمی‌شود؟!

البته شاید مدیران این باشگاه به دلایل مشخص خود به فرافکنی روی آورده‌اند، اما بدون شک رفتار‌های هواداران منتسب به تیم میزبان که تصاویر آن _توسط اهالی محترم رسانه_ در فضای مجازی منتشر شده، آنقدر زشت است که دلیلی ندارد، مسئولان باشگاه محترم میزبان آن را کتمان کنند. امیدواریم عزیزان مسئول در یک فضای عادلانه به تمام حواشی بازی رسیدگی نمایند.

فحاشی سنگین همه‌جانبه و ظاهراً هماهنگ از بسیاری سکو‌های منتسب به باشگاه میزبان، علیه تک‌تک بازیکنان سپاهان با ذکر نام و انواع و سایر اتفاقات ناشایست بازی روز گذشته به طور جد پیگیری خواهد شد و مستندات مربوط در اختیار کمیته محترم انضباطی قرار خواهد گرفت.

همچنین امیدواریم مستندات اتهامات در خصوص پرتاب سنگ به سمت بانوان محترم هواداران پرسپولیس ارائه گردد؛ هر چند با توجه به اختلاف ارتفاع، این اتهام نیز عجیب و دور از واقع است! اما در صورت عدم اثبات این ادعا، باید با منتشرکنندگان این خبر، که به تحریک و نفرت‌پراکنی میان هواداران می‌پردازند، برخوردی قاطع صورت پذیرد.

بدون شک باشگاه سپاهان طبق اصول خود، به هرگونه رفتار ناشایست افراد معدود منتسب به این باشگاه رسیدگی خواهد کرد؛ آیا باشگاه حریف هم چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد؟!»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!