Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اجلاسیه شهدای دانشجوی استان مرکزی با بیان اینکه مسئولان ضمن ساده‌زیستی باید توسعه پایدار را در دستور کار قرار دهند گفت: دانشجویان با روحیه جهادی و تکیه بر دانش و خودباوری می‌توانند مشکلات صنعت، تولید، رونق تولید و غیره را برطرف کنند. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید حمیدی صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانشجوی استان مرکزی با اشاره به نقش مهم‌ رزمندگان در پیروزی جنگ اظهار داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه که در ذیل کنگره نقش امام راحل در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان بوده، آشنایی دانشجویان با رشادت‌ها و اقدامات بزرگ و برجسته رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از اهداف این اجلاسیه بیان رشادت‌ها و دلیری افرادی بود که بر کمبودهای عظیم دوران جنگ که دولت مستکبر بر کشور تحمیل کرد و از کوچک‌ترین ادوات نظامی به کشورمان دریغ می‌کردند غلبه کردند و صحنه‌های رشادت و دلیری آفریدند.

رئیس اجلاسیه شهدای دانشجوی استان مرکزی ادامه‌ داد: امروز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطاب به جوانان، باید با علم و دانش و استعداد و خودباوری بر مشکلات این مرز و بوم غلبه کرد.

اجلاسیه نهایی کنگره 6200 شهید استان مرکزی ‌با حضور فرمانده کل سپاه برگزار می‌شود‌تمام برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با محوریت کنگره 6200 شهید استان مرکزی برگزار می‌شود180 پروژه محرومیت‌زدایی هم‌زمان با کنگره 6200 شهید استان مرکزی افتتاح می‌شود

حمیدی بیان کرد: آنچه در زمان خاکریز و ادوات جنگی بود امروز باید در عرصه دانش بکوشیم به‌ویژه دانشجویان در حل مشکلات صنعت، کشاورزی، تولید و رونق اقتصادی تلاش کنند و صحنه کارزار جدیدی ایجاد کنند که با تلاش جوانان و توکل بر خدا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان نظام ساده‌زیستی را در اعمال و رفتار خود داشته باشند  و به‌دنبال این باشند که چگونه به توسعه پایدار برسیم و این را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه