Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل ریحان عنوان کرد: اول از همه اینکه بازی‌های جام حذفی برای ما خیلی مهم است. ما برای‌مان مهم است از این مرحله عبور کنیم. به حریف فردای خود احترام می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فرصت این را داشتیم که با آن‌ها یک بازی در دوران آماده‌سازی خود داشته باشیم. در آن بازی دیدم که آن‌ها تیم خوبی هستند و نشان‌های خوبی از این مورد را دیدم. به آقای نصرتی بابت عملکرد خوبشان در آن بازی تبریک می‌گویم. در همه کشورهایی که بازی‌های جام حذفی به صورت مستقیم وجود دارد، تیم‌های بزرگ باید با تمرکز بالا در مسابقات حاضر شوند چون برای تیم‌های کوچک‌تر فرصت خوبی است تا با تیم‌های بزرگ بازی کنند. من فکر نمی‌کنم که فردا یک بازی آسان پیش روی ما باشد.

وی افزود: منظورم این بود که آن‌ها در لیگ متفاوتی هستند و منظور بدی نداشتم. همانطور که گفتم ما به آن‌ها خیلی احترام می‌گذاریم. آن‌ها مربی خیلی خوبی دارند و در بازی دوستانه‌ای که با آن‌ها داشتیم، در نیمه دوم تیم آن‌ها بهتر از ما کار کرد. آن‌ها بازیکنان خوبی مثل دیوسالار و خرسندنیا را در اختیار دارند. باید تمرکز داشته باشیم و گل ریحان هم در لیگی که بازی می‌کند، تاکنون نباخته است.

او درخصوص مصدومیت محسن کریمی توضیح داد: اینجا باید یک نکته مهم تر را باز کنیم. از روزی که به استقلال آمدم، ایده من این بود که بازی هجومی را ارائه کنم و با دو فوروارد می‌خواستم کار کنم ولی در اول فصل به خاطر کمبود بازیکنان هجومی، با مهاجم نوک بازی کردیم. بعد از بازی اول، تصمیم گرفتم به بازیکنانی که ندارم، اهمیت ندهم و تصمیم گرفتم با فلسفه خودم بازی کنم. حتی اگر الان آن بازیکنان کامل را برای این سیستم ندارم. زمانی که استقلال من را استخدام کرد، برنامه‌اش این بود که در گذر زمان یک چیز قوی برای باشگاه بسازم. حتی اگر الان خیلی از بازیکنان را در جلوی زمین ندارم، برنامه‌ام را تغییر نمی‌دهم. الان قطعا افرادی که صددرصد کامل در بخش هجومی نیاز دارم را نه در زمین و نه نیمکت اختیار ندارم. با این‌حال به فلسفه خودم ادامه می‌دهم. حتی اگر بازیکنانی که می‌گذارم، در پست خودشان بازی نکنند ولی سیستم را تغییر نمی دهم چون دوست دارم یک ساختار ایجاد کنم و زمان نقل و انتقالات، بازیکنان آن سیستم را جذب می‌کنم. ما شخصیت و فلسفه خود را خواهیم داشت و نیاز بود این مسئله را توضیح دهم. حسینی در اول بازی با ذوب آهن آسیب دید ولی بازی را ادامه داد. او بعد از بازی دید که دستش ورم کرده است. امروز با حضور او و کادرپزشکی درباره فردا تصمیم می‌گیریم. اگر او نتواند باز یکند، پورحمیدی یک دروازه‌بان خوب و جوان است. ما در هر دو حالت، دروازه‌بان خوبی در دروازه خواهیم داشت.

استراماچونی در پاسخ به این سوال که در صورت نبود حسینی، گلر دوم چه کسی خواهد بود؟ گفت: یک بازیکن از آکادمی به تیم اضافه می‌شود. دو دروازه‌بان امید خوب داریم که غلامپور تصمیم می‌گیرد کدام یک به تیم اضافه شوند.

سرمربی استقلال گفت: اول از همه خیلی ناراحت و متاسفم که تاکنون نتوانسته‌ایم پیروز شویم. اگر بخواهیم بازی اول را قضاوت کنیم، خیلی فاصله زیادی متوجه می شوید که فاصله ما با حریفان زیاد است. صادقانه بگویم که خیلی‌ها معتقدند که ما برخی امتیازات را در شرایط خاصی از دست دادیم و لیاقت ما در این نقطه رده‌بندی لیگ نیست. هیچکس از این موضوع ناراحت نیست. همانطور که گفتم ما تلاش می‌کنیم تا یک چیز محکم و قوی برای استقلال بسازیم به خاطر اینکه من فکر می‌کنم این تنها راه موفقیت است. این بهانه نیست و این چیزی است که ما روی آن کار می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال جام حذفی زمین سرمربی تیم فوتبال استقلال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست

هافبک هلندی شیاطین سرخ خبر داد مصدومیتش جدی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکات مک‌تامینی نگرانی‌ها هواداران منچستریونایتد مبنی بر احتمال جدی بودن مصدومیت زانویش که در جریان تساوی یک - شیاطین سرخ مقابل برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر به آن دچار شد را برطرف کرد. این هافبک اسکاتلندی پس از مصدومیتی که در بازی با برنلی به آن دچار شد، به شدت ناراحت به نظر می‌رسید و این نگرانی را به وجود آورد که ممکن است بازی‌های پیش روی منچستریونایتد را از دست بدهد، از جمله بازی با منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد پیش از این خبر داده بود که مک‌تامینی بعید است که به بازی دوشنبه هفته آینده این تیم با کریستال‌پالاس در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس برسد.  این هافبک 27 ساله پیش از این در تاریخ 4 آوریل (16 فروردین) در بازی مقابل چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج دچار مصدومیت شده بود اما در ادامه به شرایط بازی رسید و در بازی مقابل کاونتری در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق به گلزنی شد.

مک‌تامینی 27 ساله با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: - در صحنه‌ مصدومیت - لغزیدم و به طرز بدی روی زانویم افتادم، مانند بازی با چلسی. چیز چندان جدی‌ای نیست و فقط هایپراکستنشن (عقب‌زدگی زانو) است اما بابت این موضوع عصبانی و ناراحت بودم، چون فکر می‌کردم مصدومیتم جدی است. امیدوارم خیلی زود به زمین بازگردم و تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

منچستریونایتد که در حال حاضر با 54 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد، چهار بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس در پیش دارد و در تاریخ 25 مِی (5 خرداد) هم باید در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند