Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه راننده خودرو پراید خانم ۱۷ ساله فاقد گواهینامه بود، گفت: این فرد به علت عدم توجه کافی به جلو در زمان رانندگی (نقض ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور) مقصر حادثه تشخیص داده شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین محمدپور در خصوص اخبار تکمیلی حادثه برخورد خودروی سواری پراید با کاروان پیاده اربعین که صبح روز ۴ مهر ماه جاری در انزلی رخ داد، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور انزلی به رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید که از محور انزلی به رضوانشهر محدوده سنگاچین در حال تردد بود با تعدادی عابر پیاده که در حال عبور از شانه خاکی جاده بودند، برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه دو مرد ۶۰ و ۶۴ ساله در صحنه تصادف فوت و سه مرد عابر دیگر به همراه راننده و سرنشین خودرو پراید مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: یکی از عابران پیاده که مردی ۵۸ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه راننده خودرو پراید خانم ۱۷ ساله فاقد گواهینامه بود، گفت: این فرد به علت عدم توجه کافی به جلو در زمان رانندگی (نقض ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور) مقصر حادثه تشخیص داده شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با بیان اینکه رانندگی برای افراد زیر ۱۸ سال تا وقتی که اقدام به گرفتن گواهینامه نکرده‌اند تحت هر شرایطی ممنوع است، خاطرنشان کرد: در صورتی که در محور‌های مواصلاتی استان مشاهده شود فردی بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی می‌کند ماموران پلیس ضمن اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه فرد مذکور را به مراجع قضائی معرفی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مامور پلیس تصادف در انزلی تیم امدادی گواهی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

کد خبر 6092164

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران