Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نسیم‌شهر با اشاره به وقوع بیش از ۱۴۰ حادثه و ۲۶۸ مورد اطفاء حریق از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در نسیم‌شهر گفت: در یک سال اخیر ۶۰۰ داوطلب زن جذب سازمان آتش‌نشانی این شهر شدند. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

 گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، عباس شوندی امروز در مراسم تجلیل از نیروهای آتش‌نشان نسیم‌شهر نیز با تأکید بر حفظ و توسعه جایگاه سازمان آتش‌نشانی و تأمین تجهیزات مدرن اظهار داشت: باید تلاش‌ها در این راستا دوچندان شود و از هیچ کمک و مساعدتی برای مقابله با حوادث و نجات جان مردم کوتاهی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس به احداث ایستگاه جدید آتش‌نشانی در محله احمدآباد و وجه‌آباد این شهر اشاره کرد و افزود: محل احداث ایستگاه جدید آتش‌نشانی در کنار بوستان خلیج‌ فارس خواهد بود که اقدامات اولیه آن انجام شده است.

شهردار نسیم‌شهر با اشاره بر اینکه مجموع عملیات‌‌های انجام شده موفق آتش‌‌نشانی در نیمه نخست سال 98 بالغ 408 بر مورد بوده است تصریح کرد: در این عملیات‌‌ها که توسط نیروهای سازمان انجام شد همه عملیات‌ها در این شهر موفق بوده است.

شوندی همچنین بر جذب 600 داوطلب زن آتش‌نشان در یک سال گذشته توسط سازمان آتش‌نشانی این شهر اشاره کرد و گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسیم‌شهر از ابتدای سال 98 تاکنون بالغ بر 140 حادثه و 268 مورد اطفاء حریق عملیات انجام داده است.

50 درصد خودروهای آتش‌نشانی بیرجند مستهلک است52 درصد فضاهای اقامتی ‌مشهد ‌استانداردهای ‌آتش‌نشانی ‌ندارنداختیار برخورد با سازندگان ساختمانهای ناایمن باید به آتش‌نشانی داده شود

آموزش و پیشگیری باید در اولویت سازمان آتش‌نشانی قرار بگیرد

در ادامه مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان با تأکید بر سختگیری سازمان آتش‌نشانی در صدور مجوزات بیان کرد: آموزش و پیشگیری در حفظ جان مردم باید در اولویت سازمان آتش‌نشانی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مطالبه ما از سازمان آتش‌نشانی این است که سهم آتش‌نشانی در ساخت و سازها نباید کمرنگ و مغفول بماند و تأییدهای این سازمان با شدّت بسیار برای امنیت و حفظ جان مردم به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آیین تکریم و تجلیل از آتش‌نشانان بازنشسته این شهر برگزار شد. - اخبار استانها -

 محمد یساولی رییس سازمان آتس نشانی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار کرد: مراسم تقدیر و تجلیل از 50 آتش‌نشان بازنشسته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به همراه تکریم خانواده‌های این عزیزان باحضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج برای اولین بار در تاریخ این سازمان در عصر روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 برگزار شد.

وی افزود: کرج مدیون خدمات و تلاش‌های شبانه روزی آتش نشانان خدوم و زحمتکش است که با از خود گذشتگی و ایثار خود همواره در مواجهه با خطرات، با جسارت و شجاعت برای نجات آسیب دیدگان تلاش کرده‌اند و همواره و در همه حال آماده خدمت و جان فشانی بوده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: در این مراسم از زحمات اولین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه که از دهه هشتاد تا امروز در کرج ارائه خدمت کرده بودند نیز تقدیر شد.

اولین آتش نشانان خاورمیانه در شهرداری کرج استخدام شده و اکنون بعد از سالها فعالیت در این عرصه ارائه خدمات به شهروندان کرجی بازنشسته شده اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • حسینی در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران