Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@14:48:37 GMT

فضای سبز میانی بلوار شهید نواب صفوی ترمیم شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۰۴۷۵

فضای سبز میانی بلوار شهید نواب صفوی ترمیم شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با کاشت بیش از سه هزار بوته درختچه، فضای سبز میانی بلوار شهید نواب صفوی واکاری شد.

به گزارش ایمنا، محمدصادق مظفری اظهار کرد: در اجرای این طرح ۷۵ متر مکعب خاکبرداری و جمع‌آوری ضایعات انجام شده و بخش‌های آسیب‌دیده بستر میانی فضای سبز، با کاشت درختچه ترمیم و واکاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین تصریح کرد: عملیات واکاری شامل کاشت مجدد بخش‌های آسیب‌دیده فضای سبز است که با هدف افزایش کیفیت فضای سبز و ایجاد چشم‌انداز زیبا و سرسبز انجام می‌شود.

کد خبر 391383

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین قزوین شهروند شهر شهرهاي ايران فضاي سبز شهري فضاي سبز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: برای غنی سازی زمین‌های دیم و کاشت درختان مثمر در زمین‌های شیب دار،  طرح توسعه باغات دیم در ۶۲ هکتار از منطقه لامسیرک شهر اردل انجام شد که پس از به اتمام رسیدن گود برداری کشاورزان بصورت خودجوش و با راهنمایی کارشناسان این مدیریت اقدام به کاشت هسته‌های بادام، نهال‌های انگور و انجیر کردند.
وحید طهماسبی افزود: در بازدید از این زمین‌ها ۷۵درصد از هسته‌ها و نهال‌های کاشته شده جوانه زدند.
وی گفت: این طرح شامل ۱۹هزار گود است که در پاییز سال ۱۴۰۲ انجام شده است.
طهماسبی ادامه داد: با اجرای این طرح از هدر رفت آب‌های روان و فرسایش خاک جلوگیری و افزایش تولیدات باغی و اشتغال زایی را به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • بهترین روش کاشت موی طبیعی در ایران چیست ؟
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم