Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@15:54:18 GMT

موکب فاطمه الزهرا(س) بابل نیازمند کمک مالی است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۰۴۸۹

موکب فاطمه الزهرا(س) بابل نیازمند کمک مالی است

قلبی گفت: موکب فاطمه الزهرا(س) بابل با توجه به گسترش وسعت موکب، افزایش تعداد چشمه ها و ... نیازمند کمک مالی خیرین و علاقه مندان به زائرین اربعین حسینی است.

«محمد قلبی آهنگری»، امروز (یکشنبه 7 مهر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) بابل با توجه به گسترش وسعت موکب، افزایش تعداد چشمه ها، تیم پرشکی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیازمند کمک مالی خیرین و علاقه مندان به زائرین اربعین حسینی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری کوثر مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) بابل اظهار کرد: این موکب در سال گذشته با تیم پزشکی در قالب درمانگاه امام سجاد(علیه السلام) به 26 هزار نفر، خدماتی نظیر دهان و دندان، پوست، تزریقات، ارائه کرد که در سال جاری در قالب دو اتوبوس، 80 نفر از پزشکان و افراد متخصص را برای این درمانگاه به همراه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه 312 نفر در موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) بابل به عنوان خادم فعالیت می کنند، بیان کرد: این موکب به چهارهزار تا هشت هزار نفر، روزانه سه وعده غذای گرم و دیگر خدمات به مدت 10 روز، ارائه می دهد.

 

قلبی ابراز کرد: این موکب به همت کانون، پایگاه مقاومت بسیج، راهیان کربلا و ... در عمود 1387 در کربلا، خیابان بیمارستان امام حسین(علیه السلام)، خیابان 60، ورزشگاه المپیک کربلا، مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) جهت خدمت رسانی به زائرین حسینی، مستقر خواهد شد.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری کوثر مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) بابلموکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)را برای پنجمین سال متوالی برپا می کند.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع ایلام پیاده روی اربعین اصفهان کانون های مساجد نیازمند کمک مالی گسترش وسعت محمد قلبی موکب اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود

مجید نامجو روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه در استانداری از وی خواست تا زمین هزار و ۱۷۵ متری کشتارگاه در مرز خسروی را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

وی افزود: سال گذشته حدود ۲ هزار کامیون از مرز خسروی عبور کرد که برای تسریع در روند ترخیص این کامیون ها نیاز است استانداری زمین دیگری را در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

نامجو تاکید کرد: مرز خسروی می تواند مرکز ثقل انتقال زائران اربعین در کشور باشد و به مرز اول کشور تبدیل شود و باید خودمان را برای انتقال یک و نیم میلیون زائر از این مرز آماده کنیم.

وی همچنین از استاندار کرمانشاه خواست تا سند ساختمان ستاد عتبات واقع در محله نوبهار این شهر را به ستاد واگذار کند.

در این جلسه علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: متاسفانه در اربعین سال گذشته نتوانستیم روی بسیاری از موکب هایی که در مرز خسروی مستقر شده بودند حساب باز کنیم.

وی افزود: ما برای اسکان و تردد زوار مشکل داشتیم و مواکب مردمی که باید از بار مشکلات بر می داشتند چالش ایجاد کرده بودند و هیچ موکبی خدمات نمی داد و فقط می توانستیم به زوار آب بدهیم.

شعبانی تصریح کرد: نیاز است برای موکب ها طراحی جدیدی داشته باشیم تا موکب ضعیف نداشته باشیم برای همین بهتر از به جای ۱۰۰ موکب ضعیف ۱۰ موکب قوی ایجاد شود.

وی در خصوص زمین کشتارگاه در مرز خسروی نیز گفت: این زمین محدود است و قابل توسعه نیست و آنقدر کوچک است که نمی توان به عنوان قرارگاه و اسکان از آن استفاده کرد در حالی که بهتر است ستاد عتبات عالیات طرحی را اجرا کند که قابلیت توسعه در آینده داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)