Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بورس کالای ایران از آغاز معاملات گواهی سپرده پسته از روز سه شنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۸ در این بورس خبر داد. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بورس کالای ایران، حامد سلطانی نژاد ضمن اعلام این خبر گفت: معاملات گواهی سپرده پسته از روز سه شنبه هفته جاری در حالی در بورس کالای ایران آغاز می شود که دو انبار پذیرش شده آماده تحویل محصول پسته از باغداران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بورس کالای ایران افزود: از سه شنبه هفته جاری، نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی پسته فندقی طبیعی خندان 32-30 شرکت طلای سبز زرند در بورس کالای ایران گشایش می یابد و همزمان با فصل برداشت، آماده تحویل محصول از مشتریان و انجام معامله در بورس است.

سلطانی نژاد ادامه داد: نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی شرکت سبز دانه کویر نیز طی هفته گذشته در بورس فعال شده و آماده پذیرش محصول مشتریان شده است و انتظار می رود نماد معاملاتی این انبار نیز طی چند روز آینده گشایش یابد.

وی اظهار کرد: دو انبار مذکور به عنوان نخستین انبارهای تحت کلید بورس در شهرستان های زرند و سیرجان پذیرش شده و آمادگی دارند محصول باغداران پسته کار را برای صدور گواهی سپرده کالایی طبق ضوابط و استانداردهای تعیین شده تحویل بگیرند.

مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: پیش بینی می شود با اوج گیری برداشت محصول در استان های پسته خیز، تعداد انبارهای بورسی پس از بررسی درخواست های ارایه شده به مرور افزایش یابد تا هم در سایر شهرستان های استان کرمان و هم در سایر استان های پسته خیز از جمله خراسان و سمنان امکان تحویل گیری محصول باغداران توسط انبارهای تحت کلید بورس فراهم شود.

سلطانی نژاد در پایان اظهار کرد: بورس کالای ایران در راستای بهبود تجارت داخلی و صادراتی پسته به عنوان مهمترین محصول صادراتی کشور در بخش کشاورزی، پس از آغاز معاملات پسته در قالب گواهی سپرده کالایی طی هفته جاری، راه اندازی معاملات قراردادهای آتی پسته را در دستور کار دارد.

اعلام آمادگی کارگزاران برای آغاز معاملات گواهی سپرده و آتی پستهجزییات راه اندازی معاملات گواهی سپرده پسته در بورس کالا تشریح شدآمادگی کرمانی ها برای عرضه پسته در بورس کالاپسته در اتاق انتظار ورود به بورس کالا

 

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,83,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بورس کالا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس کالا بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ثبت هر چه سریع‌تر انبارها و مراکز نگهداری کالای فعالان اقتصادی در سامانه مناطق آزاد، گفت: مراکزی که ثبت نشوند، پلمب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مسعود مورموگویی امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها، اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در این منطقه آزاد، تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم تا تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاهای خود در سامانه کشوری اقدام کنند.

وی از تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم درخواست کرد در این بازه زمانی نسبت به بارگذاری کامل اطلاعات درخواستی در سامانه Wms.freezones.ir اقدام کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: براساس اختیارات کارگروه ارتقا سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، انبارها و مراکز نگهداری کالاهای فعالان اقتصادی ثبت نشده در سامانه مناطق آزاد پلمب می‌شوند.

مورموگویی تاکید کرد: فعالان یاد شده با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به قید فوریت، تمام انبارها یا مراکز نگهداری کالاهای مرتبط با فعالیت خود را در سامانه اعلام شده به صورت کامل ثبت کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است ارائه خدمات آتی سازمان منطقه آزاد به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالای آنان در سامانه یاد شده است و در غیر این صورت کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز موظف است براساس اختیارات قانونی محوله و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبارهای ثبت نشده در سامانه اقدام کنند.

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا، خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم باید مدارک مربوط به تائیده انبارهای خود شامل ثبت نام در سامانه Wms.freezones.ir را به همراه اجاره‌نامه یا سند انبار و تائیدیه کد پستی با کاربری تجاری، انبار، کارگاه و خدماتی بودن مکان از اداره پست و مجوز مرتبط دارای اعتبار از سازمان منطقه آزاد قشم را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تحویل دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا