Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ بنایی گفت: عملیات تعقیب و گریز، ضد کمین، مقابله با ناآرامی و ... در رزمایش «الی بیت المقدس» در شیراز به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سرهنگ پاسدار «عباس بنایی» امروز (یکشنبه 7 مهر) در مراسم  برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس ناحیه «محمد رسول‌الله (ص)» شیراز از برگزاری این رزمایش تحت عنوان «الی بیت المقدس» خبر داد و اعلام کرد: این رزمایش از 11 تا 12 مهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه «محمد رسول الله(ص)» شیراز افزود: در برگزاری الی البیت مقدس، گردان‌های 791 و 792 بیت المقدس و 902 کوثر حضور دارند.

وی با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده در این رزمایش اظهار کرد: عملیات تعقیب و گریز، ضد کمین، مقابله با ناآرامی و ... در این رزمایش عظیم به اجرا درخواهد آمد.

سرهنگ پاسدار بنایی با اشاره به برنامه‌های رزمایش خواهران بسیجی در گردان 902 کوثر گفت: در این رزمایش نیز انتقال آسیب دیدگان و مجروحان به مراکز درمانی به صورت نمادین به اجرا درخواهد آمد.

وی با تاکید بر جهاد اقتصادی و فرهنگی اظهار کرد: کمک به محرومان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف اصلی بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در این مراسم، هدف از اجرای رزمایش‌ها را ترویج باورهای دینی و افزایش توان رزمی بسیجیان عنوان کرد و از ارائه خدمات دهی رفاهی همچون ارسال وسایل بهداشتی، پوشا و ... را از برنامه‌های الی بیت المقدس عنوان کرد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس نماز جمعه اربعین حسینی کانون های مساجد خطبه های نماز جمعه یادواره شهدا رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه محمد رسول الله ص شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد