Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین‌زاده، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از شهرک حمل‌ونقل اردبیل گفت: در ۶ ماه اول سال‌جاری یک میلیون و ۹۲۱ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده و ۱۴۸ هزار برگ بارنامه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهن‌آلات و سوخت عمده کالا‌های جابجا شده در ۶ ماه نخست سال‌جاری در استان اردبیل است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ۸۷ شرکت حمل‌ونقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان فعالیت می‌کنند و جهت حمایت از رانندگان تاکنون بیش از ۴۵ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی توزیع شده است.

شیرین‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر تعداد لاستیک‌های موجود در استان بیش از نیاز رانندگان است، تصریــح کرد: با انباشت لاستیک در استان روبرو هستیم و توزیع لاستیک به نرخ سهمیه در راستای حمایت از رانندگان سخت‌کوش در جهت کاهش هزینه‌های آنان همچنان ادامه دارد.

او وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و گفت: بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل و رسیدگی به تخلفات آنان در قالب کمیسیون ماده ۱۲ راهداری نظارت ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/ع

فعالیت ۸۷ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • عکس/ آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • (تصاویر) آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران