Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بانوان صحنه های بی نظیری در دوران دفاع مقدس ایجاد کردند که هیچ گوینده و نویسنده ای نمی تواند این صحنه ها را بیان کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، سردار جهانبخش کرمی امروز در همایش طلایه داران مقاومت در زنجان،اظهارداشت: امیدوارم در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تحت توجهات ایشان،حضرت زهرا (س) و زینب کبری قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) در عمر کوتاه خود در راه اسلام فداکاری کرده و صبر و مقاومت کردند تا اسلام باقی بماند. این مسئول افزود: حضرت زهرا (س) علاقه بسیاری به شهدا داشتند و روزهای دوشنبه و پنج شنبه به مزار شهدا می رفتند و از تربت آنها تسبیح درست می کردند. فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: حضرت زینب کبری (س) در حماسه کربلا کمک بسیاری کرده و سختی های بیشماری تحمل کردند و در زمان اسارت نیز سختی های بسیاری متحمل شدند. سردار کرمی بیان داشت: حضرت زینب(س) قهرمان بود و در مجلس یزید گفتند" یزید من تورا ذلیل می کنم" و امروز می بینیم این یا حسین گویی ها ادامه دارد. وی با بیان اینکه امروز ۲۵ میلیون نفر در اربعین یا حسین می گویند،افزود: این حماسه ها به برکت زحمات حضرت زینب کبری(س) است. این مسئول با اشاره به نقش بانوان در دوران انقلاب، گفت: بانوان زنجانی مدال افتخار اولین راهپیمایی را علیه رژیم طاغوت را برگزاری کردند. فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: بانوان صحنه های بی نظیری در دوران دفاع مقدس ایجاد کردند که هیچ گوینده و نویسنده ای نمی تواند این صحنه ها را بیان کند.  سردار کرمی بیان داشت:بانوان ایرانی چهل سال در برابر استکبار مقاومت کرده و آنها را خوار و ذلیل کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • رابرت داونی جونیور اولین بازی روی صحنه را تجربه می‌کند
  • عرضه روایتی از هشت سال دفاع مقدس در قالب رمان
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت