Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور هزینه آزمون زبان های بین المللی TOEFL و GRE را اعلام کرد.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون های زبان بین المللی TOEFL و GRE  می توانند ووچرهای جدید این آزمون ها را خریداری کنند.

با توجه به هماهنگی به عمل آمده از سوی سازمان سنجش با مراجع ذیربط و موسسه ETS، امکان فروش مرحله جدید ووچر آزمون تافل (TOEFL) به مبلغ ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال معادل ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و ووچر آزمون GRE به مبلغ ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال معادل ۲ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ets.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون ها اقدام کنند.

کد خبر 4732113

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون تافل سازمان سنجش آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش اربعین 98 آموزش پزشکی منصور غلامی صندوق رفاه دانشجویان شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه تهران حسین توکلی وزارت بهداشت سازمان امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها