Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ظهر امروز با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سردار ابوالحسنی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی از یادمان شهدا در مدارس سراسر استان کرمان رونمایی شد.

احمد اسکندری نسب در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه خداوند شهدا را گلچین کرد و ما امروز با آنان افتخار می کنیم و باید از آنان به عنوان الگو استفاده کنیم، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید یکی از برنامه‌های اصلی حوزه آموزش و پرورش باشد و همه مسئولان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهدا به ما درس اخلاق و ادب آموختند، بیان داشت: روح حاکم بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است و اولویت در ما در مدرسه حاکمیت تربیت و اخلاق باید باشد.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه نبرد عاشورا در تاریخ ماندگار شده است، افزود: مردانگی و ایستادگی شهدا درس بزرگی برای همگان خواهد بود که باید در مسیر امام و ولایت و رهبری قدم برداشت.

وی تاکید کرد: همه مدیران مدارس سراسر استان باید یادمان شهدا را در مدارس خود نصب کنند و از آن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آموزش و پرورش استان اخلاق استان کرمان مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا در این مراسم سید محمد طباطبایی معاون وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعریف منظومه جدیدی در وزارت آموزش پرورش با عنوان پرورش فراگیر، گفت: در این منظومه سه شعار محوری ایمان، امید و خردورزی و خودباوری و نشاط دنبال می‌شود.
محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشریح آثار ایشان، هفته معلم را به معلمان مدارس ایرانی مستقر در ترکیه تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا