Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریشیچ می‌داند که گزینه اول بایرن نبوده است.

طرفداری - ایوان پریشیچ، وینگر بایرن مونیخ از نقشی که یورگن کلوپ در پیشرفت او داشته می‌گوید.

به گزارش مترو، ستاره 30 ساله کروات گفت:

چقدر به پیوستن به منچستریونایتد نزدیک بودم؟ خیلی! تماس ژوزه مورینیو برای من اتفاق بسیار ویژه و خاصی بود. نه گفتن به او سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع من واقعا از صمیم قلب می‌خواستم پیشنهادش را قبول کنم و به منچستریونایتد بروم. بازی کردن در همه لیگ‌های بزرگ، رویای من بود. ولی نشد و برای من اتفاق دردناکی بود. گرچه نمی‌خواهم وارد جزییات شوم. فقط خودم دو سال بعد دلایل واقعی قضیه را فهمیدم. 

نقش کلوپ در پیشرفت تو؟ او به من مدرن بازی کردن را آموخت. گرچه برای آن آماده نبودم. عادت نداشتم از جلو شروع به دفاع کنم. حتی نمی‌دانستم این یک بازی دو سبکی است. یورگن فوتبال مدرن را به من یاد داد. باید از او به خاطر این قضیه تشکر کنم. در سال اول ما دوگانه را بردیم ولی وقتی دیدم در سال دوم وضعیتم تغییری نکرد، درخواست جدایی کردم. به کلوپ گفتم می‌خواهم جایی باشم که هر هفته بازی کنم. او گفت به تصمیمت احترام می‌گذارم و راه حلی پیدا خواهیم کرد.

پیوستن به بایرن مونیخ؟ درباره بایرن حرف می‌زنیم؛ یکی از پنج باشگاه برتر دنیا. این باشگاه همیشه در هر پستی چهار، پنج بازیکن را مدنظر دارد. من گزینه اول آنها نبودم. همه چیز خیلی سریع رخ داد. خلاصه‌ داستان این بود و همه می‌دانند: پس از مصدومیت سانه، بایرن ابتدا با اینتر و سپس ایجنت من تماس گرفت. یک شب با خانواده‌ام درباره پیشنهادشان فکر کردم و پاسخ مثبت دادم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏

به گزارش "ورزش سه"، آلیانز آرنا فردا شب میزبان یکی از مهمترین ‏دیدارهای این فصل فوتبال اروپاست.‏

بایرن مونیخ با هدایت توماس توخل به مصاف رئال مادرید می‌رود. ‏این اولین تقابل مربیان دو تیم نیست. آنها تا کنون بارها در لیگ ‏قهرمانان اروپا و در فوتبال آلمان مقابل هم قرار گرفته‌اند و بررسی ‏آماری نشان می‌دهد توخل در تقابل‌های رو در رو بهتر از کارلتو کار کرده ‏است. ‏

توخل به آمار بازی‌هایش مقابل رئال امیدوار است

توماس توخل در بازی‌های رو در رو با بایرن مونیخ آمار خوبی دارد. او ‏با تیم‌های مختلف تا کنون 8 بار مقابل رئال بازی کرده و در این مدت ‌‏3 بار پیروز شده، 4 بار به تساوی رسیده و تنها یک بار باخته است. ‏

توخل زمانی که مربی دورتموند بود، دو بار با رئال در چمپیونزلیگ 17-‌‏2016 مساوی کرد و زمانی که هدایت پی‌اس‌جی را بر عهده داشت، در ‏فصل 20-2019 یک بار رئال را برد و در بازی دوم هم مقابل آنها به ‏تساوی رسید. او با چلسی در نیمه‌نهایی فصل 21-2020 با رئال یک ‏تساوی و یک پیروزی به دست آ

دیگر خبرها

  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم