Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:10:39 GMT

نمایشگاه استارت آپ های ثروت آفرین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۲۳۳۲

نمایشگاه استارت آپ های ثروت آفرین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این همایش که با حضور تعداد کثیری از دانشجویان و فعالان استارت آپی کشور برگزار می شود افراد موفق در حوزه استارت آپی از دستاوردها و تجارب موفقیت خود در این حوزه سخن گفته و تجارب خود را به دیگران به اشتراک می گذارند.

در این رویداد جوانانی که قصد شروع فعالیت استارت آپی و تجاری را دارند آموزش می بینند که چگونه یک استارت آپ موفق را راه اندازی و هدایت  کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلق استارت آپ ثروت آفرین، دلایل شکست استارت آپها، هک رشد، چالشهای استارت آپها و راهکارهای رفع آنها، نقشه راه پیروزی و اصول کارآفریتی و بازی ساز شو از محورهای این همایش تخصصی است .
 فناوری های نوین آموزش،استارت آپهای آموزشی، استارت آپهای فریلنسری(خوداشتغالی)، معرفی دانشگاههای برتر جهان، بازی های رایانه ای بومی از محورهای این همایش و نمایشگاه به شمار می رود.

همزمان با این رویداد، سمینار فناوری های نوین آموزشی نیز با هدف معرفی فناوری های نوین آموزشی و تحول در نظام آموزشی سازمانها ویژه مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی و شهرداریها برگراز خواهد شد.

کد خبر 4731956 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر استارت آپ دانشجویان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری تحقیقات علمی فناوری فضایی شرکت دانش بنیان موبایل امنیت اطلاعات فناوری نانو ناسا هوش مصنوعی گوگل فیس بوک گوشی آیفون شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این معلم نمونه توانسته با بهره گیری از فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی بسته های الکترونیکی در حوزه آموزش به همکاران و دانش آموزان در زمینه تولید محتوا در بستر فناوری اطلاعات تولید و افتخار کسب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر